Tack för svaret. Har du extraslag varje dag om jag får lov att fråga? Eller bara ibland? Känner du att det förvärras av något särkilt du gör tex dricker kaffe eller röker,äter mkt mat, stressar, oroar dig, innan mensen kanske? Tacksam för svar men förstår om du inte vill svara på alla mina frågor.
Visst är det obehagligt. Verkligen jättejobbigt tycker jag. Blir rädd varje gång det slår extraslag.
harthurs skrev 2008-05-29 01:42:10 följande:
Jag har ofta extraslag. Borjade for ca 3 ar sedan, var riktigt laskigt, men nu ha rjag nastan blivit 'van'. Jag var till lakare och kolalde upp det, har hogt blodtryck och gjorde massa tester. De sa att extraslag ar normalt och att manga har det. Sa lange hjartat inte slar extra nar du tranar sa de att det inte ar farligt.Men jag tycker det ar obehagligt, ofta nar jag sitter stilla eller pa morgonen i sangen kommer slagen.I vintras var jag till lakare igen och mitt blodtryck var da alldeles for hogt sa jag ater numera Beta-blockerare.. Kanns inte sa bra att ata medecin och vara ratt ung men kanner skillnad sa jag planerar fortsatta ata de.Extraslagen har minskat men kanner fortfarande av dem.