Extraslag
extra slag är jättevanligt och inte farligt är 30 år o har alltid haft det, lika pigg o glad ändå, känner flera som har det o inga problems.
extra slag är jättevanligt och inte farligt är 30 år o har alltid haft det, lika pigg o glad ändå, känner flera som har det o inga problems.
har extraslag varje dag, har varit lite nervös över det så jag har kollat upp för man tror ju att nått är som det inte ska, men dom har tagit ultraljud, ekg och gått med bandspelare som registrerar hjärtslagen oså o läkarna själva säger att det är jättevanligt med extraslag / dubbelslag och att jag INTE behöver oroa mig. när jag har kollat runt lite så har jag upptäckt att många av dom jag känner oxå har det och att dom oxå säger att det är väldigt vanligt, japp är ju nu i sommar 30 o så långt jag nog kan minnas så har jag haft extraslag och dom är alltid där kommer inte vid särskila ansträngningar eller så.
tror iallafall inte du behöver oroa dig..
hittade detta på netdoktor.se.
Att hjärtat slår så kallade extraslag är vanligt. Efter ett extraslag kan det bli en kort paus innan nästa hjärtslag kommer och detta slag kan upplevas som extra kraftigt. Det kan av vissa upplevas som obehagligt men är ofarligt. Om du däremot har längre perioder av onormala hjärtrusningar bör ditt sjukhus utreda detta. Som du säkert vet så ska du göra uppehåll i träning och vila om du håller på att bli förkyld eller har en pågående infektion.
halloj, nä jag har inte barn, kan inte få :(