Inlägg från: fiapalle |Visa alla inlägg
  • fiapalle

Hur reagerade ni?

Hur reagerade ni/er kropp närni slutade knapra p-piller? Jag har ätit samma p-piller i nästan 8år. Den senast tiden har mensen klyddat, och jag har haft jätteont i magen och symptom som jag tyckte liknade ägglossning. Ringde min BM och hon sa att min kropp antagligen "blivit för van" vid hormonerna från mina p-piller. Fick ny tid, för att få nya P-piller, men dock int förrens om 1 månad!!! Jag har slutat äta mina gamla p-piller, eftersom de verkar vara lönlöst att proppa i sig hormoner som ändå inte "tar" på mig. Nu har jag haft superkraftig mens/blödning i tre dagar och är på jättekonstigt humör hela tiden. Hur mådde ni när ni slutade äta P-piller... Era svar kanske kan lugna mig lite....?! Kram

• Svar på tråden Hur reagerade ni?
  • fiapalle

Tack tjejer! Men eftersom man blöder nu (då man egentligen inte skulle haft mens, kommer man ändå få sin mens som vanligt???) Hur lång tid tar det innan mensen hittar tillbaka till sin vanliga rytm utan ppiller???

• fiapalle

Tack, Tack, Tack för era svar.

• fiapalle

Ja, det är lite så jag känner också, att rensa ut kroppen på en massa hormoner. Hoppas bara att mitt halv skumma humör försvinner...snart...

Svar på tråden Hur reagerade ni?