• Godis

Vad tycker Ni om denna ring?

Vad tycker Ni om denna ringen?

uk.groups.yahoo.com/group/RAHIYAN_NOOR/message/556

Kommer att bli förlovningsringen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-29 16:46
    Klart jag skulle adda fel länk....

här e den riktiga:

www.celinni.com/index.php&id=100033

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-29 17:18
    Passar den till detta?

www.swarovski.com/product/Brilliance+Set/Web_SE/en&ProductPage=0

• Svar på tråden Vad tycker Ni om denna ring?
  • patti87

oj, är bara nyfiken..varför är det fjantigt med ett hjärta??

• Godis
    patti87 skrev 2008-05-29 17:48:13 följande:
    vacker :) vad kostar den? ;)
    Tack, den kostar 2390euro.
  • Godis
    Humlan66 skrev 2008-05-29 17:53:43 följande:
    Jättevacker och säkerligen jättedyr såg prålig ut, men visst passar det ihop det gör det
    Rätt skönt att slippa tänka på pengar....han betalar =). Måste väl erkänna att jag känner mig lite bortskämd men det e jag värd...
  • Godis
    Emmmmm skrev 2008-05-29 17:57:55 följande:
    den i första länken: det är fjantigt med ett hjärta. men den i andra länken var fin :D
    Råkade adda fel länk, det e den utan hjärta som gäller....
  • patti87

oj, nästan 30 tusen kr blir det ju! det var ju inte precis billigt.... hehe men men har man råd så har man.. :)

• Julienne

Väldigt fin ring! Men jag tycker hjärtringen är fin också, har nästan ångrat lite nu i efterhand att jag inte valde hjärtformad diamant... Fast man tröttnar kanske fortare på det. Har nu prinsess.

• Ars amandi

jätte vacker men jag skulle aldrig våga bära den.... mina är värda 14000 tillsammans å det känns mycket

• patti87

tycker nästan att det är lite för mycket pengar att lägga på en ring...visst den är jättevacker men finns säkert andra i lite lägre priser...:) fast ja...har man råd så har man :)

• Julienne

Sen är det ju olika vad man väljer att lägga pengar på, vi lade ganska mycket på ringen men betydligt mindre på själva bröllopet! Gifte oss "i smyg" bara vi två och mina barn.

• patti87

ja det är en annan sak...om man har ett litet eller hemligt bröllop :) då kan man ju lägga lite mer pengar på det..

Svar på tråden Vad tycker Ni om denna ring?