• Ilbäcksan

Svensexa med 4 pers, vad göra?

Skulle vilja ha lite tips på vad man kan göra på svensexa när man bara är 4 personer. Jag ska inte vara med, men killarna ska ha för min sambo och de har lite jobbigt att få ihop det eftersom alla aktiviteter kräver att man är fler än så... Någon som har något bra tips på något kul att göra som inte innebär att man måste vara ett visst antal?
    Låt tipsen hagla, de börjar få panik...

• Svar på tråden Svensexa med 4 pers, vad göra?
  • EnaOline

kan inte de bara gå ut och äta något gott då? eller att ni firar svensexa och möhippa tillsammans??

• Ronja2

Kolla upp denna sida: liveit.se/
    Massa roliga aktiviteter att hitta på!
    Kanske bungyjump vore nått ;)
    Andra tips...
    Fallskärmshoppning, forsränning, ...
    Jag var med o hjälpte till på en svensexa en gång där de hade "riddartema" kille fick då komma ut o rida och vi avslutade med lite "tornespels inspirerade övningar.
    Fins mycket kul att hitta på även om man inte är så många!

• Ilbäcksan

Jag har också varit därinne och tittat, men det finns inte så mycket i Örebro som är kul och det som finns är så jädrans dyrt... Eftersom de bara är 4 så får de inte ihop så mycket pengar heller..

Ronja2 skrev 2008-06-03 15:42:30 följande:
    Kolla upp denna sida: liveit.se/Massa roliga aktiviteter att hitta på!Kanske bungyjump vore nått ;)Andra tips...Fallskärmshoppning, forsränning, ...Jag var med o hjälpte till på en svensexa en gång där de hade "riddartema" kille fick då komma ut o rida och vi avslutade med lite "tornespels inspirerade övningar. Fins mycket kul att hitta på även om man inte är så många!
  • MyStyle

Min sambo var förra året på en svensexa då de var 5 st inkl brudgummen. De hade turnering i minimoto och lite andra fordon. Fast det var här nere i Skåne, men ni kanske har ngt liknande där ni bor.
    Här är länken iaf
    www.racehouse.se/
    Här är en annan som kanske hjälper
    www.svensexa-guiden.se/

Man kan köra Go-Cart, Danslektioner (brukar va roligt om han inte redan är en fena på det ), Boxning hade en kille vi kände, vattenskidor m.m

• MyStyle

Hoppsan såg inte att ni bodde i Örebro...

• Ilbäcksan

Jo, det är just det, vi bor i Örebro. Känns som att det inte finns något här att göra... Vi har kollat en del grejer men det verkar som att man måste vara ett antal personer för att kunna göra något :(

• Lovecats

Man kan ha en femkamp:

Värm upp med fotbollspel hemma (manuellt med spakar, eller PES på PS2/3 t.ex.), eller på en spelhall.

Fortsätt med skytte på Lazedome raskt följt av racing (go-kart)

Näst sista steget är vattensport, vilket representeras av bubbelpool på det lokala badhuset. Har det en vuxenavdelning är det guld, annars är ett alternativ att bada vedeldad badtunna någonstans. Rätt skönt efter att ha blivit svettig på lazerdome och smutsig på go-karten.

Slutligen bowlar man, eller kör en kubbturnering. Antingen före eller efter maten.

• MyStyle

Såg att det va minst 8pers, men man kan ringa och snacka med dem. Kanske kan de försöka samordna med en annan svensexa, eller ge ett specialpris. Nåt måste de kunna göra...

Svar på tråden Svensexa med 4 pers, vad göra?