ensam?
December som gäller för mig med! Fast nog var det lite svårare att hitta till denna månadstråd med tanke på rubriken ;)
December som gäller för mig med! Fast nog var det lite svårare att hitta till denna månadstråd med tanke på rubriken ;)
SidenRos: Den 3e december firar sambon och jag vår treåriga förlovningdag, så då tänkte vi passa på att gifta oss. Mitt i veckan men det kan inte hjälpas! Har dock varken bokat lokal eller vigselförrättare än. Svårt att veta vart man ska börja :)
sidenros: vad roligt att få någon man känner som vigselförättare. Har du planerat ditt bröllop länge?
Har hittat två lokaler och ska ringa de imorgon om prisförfrågan..... Eftersom vi också gifter oss borgerligt så är det ju lite svårare med lokal om man vill att vigseln ska ske där...
Nope. Vi blir 14 pers... Om alla tar ledigt och kommer men det räknar vi med (bara närmsta familjen). Vi var inne på fjärilshuset först men de skulle ha 5000 för lokal, sen verkar det som att det tillkom kostnad för stol, bord etc och sen såklart matpriset så det kändes inte sådär jättebilligt. Vilken lokal ska ni ha festen i?
OT, Jag gillar den första punkten på checklistan på din profil :)
mmm bor i sthlm... Är folketshus lokalerna stora/små? Vi har några lokaler på g men just nu känns det som att det är väldigt lite bestämt. Sambon tror att ett bröllop planeras på en vecka och förstår inte alls hur jag kan känna så ;)