Umeåbrudar 2008!
Ohhh, jag var först
Ohhh, jag var först
18 maj, 18 maj (otipppat va?)
31 Maj ina ina
31 Maj Thildra
7 Juni LittleBrite
14 Juni PN78
28 Juni Silvergalen
28 Juni Tomtebobrud
28 Juni Camsan
5 Juli Munchkin
12 Juli Bummel
12 Juli filifjonkan2
26 Juli FruKjörling
8 Augusti Fru G 08
8 Augusti Batwomen
8 Augusti the_butterfly0725
23 Augusti AnnaoMatte
20 September Nomea
21 Februari -09 umekicki79
Tänkte lägga in listan men jag vet inte om detta är den senaste.. Om någon saknas så får ni fylla i den igen
Äntligen fick jag tillbaka mina pengar från Topdress.. Skickade klänningen för över 2 veckor sedan och säljaren hämtade inte ut paketet. Så nu kan jag släppa detta och gå vidare med resten..
annaomatte: Så roligt du verkar ha haft på hippan..
Igår så fick jag och m2b en gemensam svensexa/möhippa av hans syskon. Vi padlade kanot i Sävarån och sedan for vi till en stuga och grillade. Sen grillade vi här hemma på kvällen och det var en alldelens underbar dag. Helt i min smak att få göra något fysiskt och roligt
Grattis PN78
Själv har jag drabbats av bröllopsnoja, ser bara saker som kommer att gå å skogen. Som när vi skall knäböja (har inte vågat säga det till m2b än att vi skall göra det) så ser jag framför mig hur klänningen brister och där står jag med ryggen naken mot alla osv... Jag som har varit så cool hela tiden. Men vi har iaf träffat kantorn och bestämt ingångs och utgångmasch nu. Händel är våran man och i morgon är det dejt med prästen. Shit, nu är det inte ens 2 veckor kvar.
Har varit och träffat prästen nu och nu känns det skitbra. Våran präst är så himla fin, dessutom så bor hon granne med svärmor och hon känner m2b väldigt väl. Hon döpte även våran son och alla ungar som fötts i sambons släkt så hon känner alla väl. Gissar på att det kommer att bli ett väldigt personligt vigseltal i slutet.
Fattar inte att jag var så stressad här i veckan, det mesta är fixat nu. Träffar värdparet och toasmadame på torsdag och skall finslipa vad alla skall göra den dagen/kvällen.
Stardust 84: Har tyvärr inget tips när det gäller frisyr, har suttit med samma namn innan det blev kyrkan för våran del.
Tjena tjejer!!! Hoppas att ni alla får en härlig midsommar trots regnet.
Ja, idag så har jag hämtat ringarna, beställt buketten, hämtat klänningen, provmake och gjort en provuppsättning. Dessutom hunnit vara en sväng på vårdcentralen med sonen vars fot svullnade upp igår så nu misstänker de en infektion i foten. Är det inte bättre till i morgon så blir det antibiotika i 10 dagar för honom. Så nu har jag en ungen i släptåg för att fixa det sista, det var ju lixom det jag hade tänkt att undvika.
Ja, då har vi landat på dagen före dagen med stort D
Igår var jag och handlade med våran kock och det skall bli så roligt att få laga maten med honom i em/kväll. Det blir spännande att se vad han skall göra för smarrig buffe.. På förmiddagen blir det att handla en massa saker, tårtan levereras i dag, fixa växelpengar, duka i ordning båda lokalerna, jag har packat min väska inför morgondagen, värdinnan hämtar buketten och lunch åt mig i morgon.
Någon som har sista minutentips???
Ja, då var med gift numera... Är fortfarande superknäckt efter väldigt lite sömn men mer information kommer senare.
Så fort jag får bilder skall jag lägga ut men vi har inga på vår egen kamera.
Nu finns det några kort i galleriet från vårt bröllop