Umeåbrudar 2008!
Öppnar denna fortsättningstråd så att jag hittar tillbaka till er, såg att nuvarande tråd stängs 080610. Jag går på semester nu och kommer endast titta in då och då.
Öppnar denna fortsättningstråd så att jag hittar tillbaka till er, såg att nuvarande tråd stängs 080610. Jag går på semester nu och kommer endast titta in då och då.
Hej! Nu är jag fru...helt underbar dag i lördags!
Vädret kunde inte bli bättre och vi har idag hämtat fotografierna från fotografen och jag är nöjd. Festen var på Druidgården, helt perfekt lokal. Vi hade 51 gäster och det fanns gott om utrymme. (Batwomen super bra lokal)
Det blev fest i tre dagar, fredag kväll bjöd vi de långväga vännerna på skumpa i vår svit på Plaza. Lördagen var stora dagen och började med sovmorgon till kl 09.00 och sedan en lång härlig hotell frukost. Frisyren och sminket blev bra och jag kände mig inte alltför nervös. Vigseln var helt underbar!
Festen höll på till kl 03.40, DJen skulle sluta spela kl 02.00 men han hade haft så roligt...
På söndagen hade vi brunch med gästerna på Plaza och där öppnade vi även presenterna.
Ni har något helt underbart att se framemot, njut och ta in alla intryck och atmosfären.
Ett tips; vi köpte en tapetrulle och använde det som löpare. Det blev häftigt, hittade en tapet i exakt samma färg som vårt färgtema. Vi delade tapeten på hälften och det blev perfekt bredd. Fick denna rekommendation av floristen!