Umeåbrudar 2008!
Hej!
Hoppas det är okej att man hoppar in så här!
Är nyförlovad och har som smått börjat fundera lite kring bröllop nästa år. Nån som har nått bra tips på festlokal i Umeå med omnejd?
/Jenny
Hej!
Hoppas det är okej att man hoppar in så här!
Är nyförlovad och har som smått börjat fundera lite kring bröllop nästa år. Nån som har nått bra tips på festlokal i Umeå med omnejd?
/Jenny
Grattis får man väl säga då!
Tack för alla tipsen! man kanske skulle ge sig ut på en lite sightseeing nu när man får semester..
Filifjonkan2: Grattis!!!
Läääänge kvar för mig med ;)
8 ½ månad känns så långt bort så jag tar det rätt lugnt just nu...för att nästa dag få lite ångest och kolla upp massor med saker ;) Väntar mest på att få boka lokal och kyrka... Trist bara att man måste vänta med att kunna boka Backenkyrkan till 2009... Kommer nog inte bli den därför.. :(
Jo man vill ju gärna ha nått att planera utifrån. ja jag vet inte riktigt men det verkar som om (för att den är så populär) så släpper inte tiderna förrän samma år..men jag vet inte, har inte talat med dem direkt utan förmodligen nån sommarjobbare.. Det är väl inte helt klart än :)
Ja jag förstår inte riktigt heller...kanske är så att är det efter säg 1 maj så släpps det då eller nått annat puckat...men jag har inte riktigt gett upp hoppet än. Det som är lite lustigt är att det finns ett bröllop inbokat den 30 maj... Min brors syster jobbade i sommar på kyrkan i receptionen (kan tyvärr inte boka men se alla bokningar) och det verkar ju väldigt underligt.
När ska ni gifta er? Ja det är klart man vill få reda på vilken präst det blir! Du tror inte det har glömts bort? Kanske ska ringa och stressa på dem lite he he ;)
Ja..det ska helt klart unersökas närmare :) 16 maj hade vi tänkt oss!
364 dagar efter frieriet..he he
Usch då det lät inte nå roligt. Krya på dig!!! Det är ju inte så länge kvar..gu så härligt!!
Jo det är ingen jättepanik, men vi hade gärna velat skicka ut första inbjudningarna redan som julkort! :) Men vi har andra alternativ också, så det är mest det där med att man är så förbenat otålig..he he
Men du, se nu till att bli ordentligt frisk så du orkar njuta ordentlig av er dag!! Och har röst att svara ja ;)
Nomea: Men vilken envis förkylning..stackare!!
Är det någon som har någon erfarenhet av att hyra in personal eller kanske även ta catering från Hotell o restaurang programmet i Umeå?
Var det en gymnaiseutb du gick då? Var det vanligt att ni gjorde sånt eller var det nått enstaka tillfälle?
Va roligt! Grattis till det beslutet!
Vitt guld skrev 2008-09-01 10:14:03 följande:
Borde ju kunna gå att hitta nån som kan fixa det, via Make-up store eller nått sånt, kanske nån som kan göra det utanför "affärens" öppettider? Själv ska jag ta hjälp av en hudterapueterna på IKSU Spa
Japp det kan man! Precis som fdLadye skriver så är det Id som används!
Vitt guld skrev 2008-09-05 09:54:41 följande: