jag blev hippad!
Jag blev hippad igår, tagen i sängen ordagrannt! Jag vill tacka alla tjejer; Sis, Suze, Maggan, Ance, Meri, Dani och Bisse, ni gjorde dagen helt oförglömlig och jag är er evigt tacksam!
Tänkte jag skulle redogöra för dagen
Kl 10.30 klampar alla ner i mitt och Ristes sovrum, jag hör alla hoooa och chimma och Maggan säger att detta är min möhippa och jag ha 20 minuter på mig att fixa mig och packa ner festkläder för kvällen. De stod ju givetvis i högsta hugg med en videokamera och jag grävde ner huvudet i kudden några gånger innan jag frågade Riste om han visste om detta, det visste han givetvis!
Påklädd och fixat håret går jag ut på balkongen där alla sitter, tjejerna har förberett en frukost med massa massa olika frukter och en stor Pommac. Vi satt och åt och pratade lite, jag bad dem passa sig för alla är ogifta så inga djävulskap!
När vi käkat så kommer Meri med den klassiska tiaran och slöjan som va så små så dom stod på huvudet och inte runt huvudet, de glömde inte heller det fula sminket och massa glitter!
Vi åker in till stan där jag får en bok som jag ska skriva mina uppdrag i. Uppdragen finns i en påse och den som hjälper mig skall skriva sin autograf i boken. Första uppdraget var att be en man måla sina läppar med läppstift och kyssa i boken. Jag frågade en äldre man, han fick inte av frun haha! Men frun gjorde det gärna. Nästa var att be om äktenskapsråd, det fick jag av Svantes mamma, jag gick i skolan med honom så det kändes lungt!
Efter några minuter skulle jag tas till ett ställe med mycket färg. Jag trodde på Paintball, men så fel det kunde bli vi skulle till Make Up Store och jag skulle bli sminkad för kvällen, gissa om jag blev superduper glad, jag älskar att bli omhändertagen, eller pampered haha! Samira som hon hette va skitduktig och förklarade under en timme som hon sminkade mig att det inte är så farligt att använda puder, så jag köpte ett mineralpudet, vi får se om jag använder det. Men när hon var klar kände jag mig så himla snyggg, hon gjorde verkligen ett bra jobb!
Det var senare dags för mer uppdrag, fjäska till sig en glass från McD, minsta problemet. Vi gick mot Heden och köpte glass, satte oss i Bältespännarparken och boken kom upp igen. Denna gången skulle jag få rita lite i den. Var jag befinner mig om 5 år, rita mi kärlek till Riste och om jag hade en Kinky Källare vad skulle jag ha i den haha!
Återigen satte vi oss i bilarna denna gången mot Hisingen och hem till Ance, där hade tjejerna fixat världens buffé son räckte till 20 pers inte bara till oss 7, det var så gott, sallader, smörgåstårtor, kyckling! Spriten kom inte fram, jag blev lite orolig haha! Men tro mig dom hade inte glömt den! Vi åt och fixade oss och kl 20.45 åkte vi in till stan, det skulle bowlas! Såå roligt! Suze lämnade oss innan bowlingen, men det var helt ok, hon är gravid och tyckte det va lite jobbigt. Wi bowlade i 1.5 timme jag och Maggan var winners! Drack några drinkar och åkte till vårt beställda bor på Vasastan, drack och shottade där också, Men kl 1 sa det stopp, jag hade hållit igång hela dagen! Det kom lite killar så we called it a night!
Syrran och jag åkte hem, tog en dush och sov som en hippad brud!