hummer eller Bmw cab-vad ska ni åka?
vad ska ni åka för transport?
vi ska ev åka hummer.. annars bmw cab i chamapngne färg.. min bästa kompis/tärnas bror har en hummer
vad ska ni åka för transport?
vi ska ev åka hummer.. annars bmw cab i chamapngne färg.. min bästa kompis/tärnas bror har en hummer
Lastbil Sambon jobbar på Scania
Motorcykel med sidovagn!
Jag skulle absolut vilja åka Hummer, finns ju inte mycket som vore häftigare!
Åh hummer! Det vill jag med!
Vi vet faktiskt inte alls. Vår tärna har bett att få fixa transporten.. Och hon är halvgalen så det kan likväl som en vacker 30-tals bil, bli en skottkärra... hehe.. Spännande!
vi hade tänkt åka sambons HD men böir svårt m klänning o hjälm vill ju inte förstöra frisyren. Så nu blir det en gammal T-ford
Vi ska åka svart limosin. Bokade den igår. Plarts till 7 pers så tärnor och bestman och ena brudnäbben ska oxå åka med.
Vi kör röd nyimporterad Mustang :)
inte en susning för sambons jobbarkompis skulle fixa nåt så det blir lite av en överrasskning men han vet kriterierna.
men hummer va coolt mycket fränare än cab för det är ju sååå vanligt
Jag känner mig totalt borta. Har någon en bild på en Hummer så man vet vad ni pratar om??
En svart T-ford från 1928, skitläcker! Lägger in bilder nån dag.
en rosa cadillac -60
*skrattar* Tack!! Det var oväntat!
TS: Klart ni ska åka hummer!! Det oväntade är bra mycket roligare än det elegant klassiska!
...säger hon och fasar för hur frisyren ser ut efter en knapp mil i sidovagn!!
Vi har bara ett 50-100 meter mellan kyrka och festlokal så limuosine eller en Hummer känns lite overkill. Var kan man få tag på en cykeltaxi? Eller en tandemcykel med damram (går ju inte med klänning annars)?
vi ska låna pappas BmwZ3, har bara ett par km mellan o ville inte lägga pengar på nått..
Burre: 50-100 meter. Det klarar ni ju med skottkärra!!