• 73an

ny övikstråd

Nu har jag äntligen fått hem mina drömskor ifrån Californien!!!
    Snacka om att jag var nervös när jag först provade dom, tänk om domm inte skulle passa min fot...Men det gjorde dom:)
    Finns en liten bild i galleriet om ni vill kika.

• 73an

Tack, tack, känner mig riktigt nöjd med vad jag funnit:)

• 73an

Vi har också så tajt mellan vigslarna. Prästen vi har sa att hon önskade att det var 1 !/2 timma mellan. Därför ville hon att vi hellre var någon minut sen än någon minut tidig.Nu vet jag inte säkert om det var någon vigsel efter oss, men före är det iaf.

miapias skrev 2008-06-23 16:35:42 följande:
    jag läste i tidningen att det är brudpar kl 15:00 före oss och sedan 17:00 direkt efter oss....Blir det inte lite tajt om tid!? Man vill ju kunna stå på kyrktrappan o ta emot hyllningar...men då ska väl nästa in!?
  • 73an

Instämmer med grabbarna att man blir verkligen sugen på den där tårtan:)
    Klänningen är jättefin, passar dig perfekt.
    FruT 080808 skrev 2008-06-24 07:31:16 följande:

har nu bild på klänningen och ungefär hur vår tårta kommer se ut
  • 73an

Va härligt:) Det börjar verkligen närma sig nu för er, känns det pirrigt?

miapias skrev 2008-07-02 18:46:33 följande:
    jag var iväg idag och gjorde manikyr....det belv sååå fint...
  • 73an

GRATTIS!! Härligt att dagen/kvällen blev lyckad. Av vad jag kunde se av bilderna var klänningen jättefin:)

miapias skrev 2008-07-06 19:56:05 följande:
    tackar.....allt var super.. o jag var så rörd...men B var ännu mer rörd än jag...prästen o kyrkan var fin..maten blev super och festen jätte rolig....
  • 73an

Jag trodde att man alltid fick pengarna tillbaka, såvida det inte är på REA.
    Jag köpte min på Triumph med.

• 73an

Fina bilder miapias:)
    Jag har också en kompis som ska vara med ända ifrån morgonen och knäppa då man görs i ordning och så.

• 73an

Tänkte ju även tillägga att det är ju jättekul att ha bilder ifrån då man görs i ordning (kan jag tänka mig i alla fall:)

• 73an

Jag har blivit hippad två ggr nu:) Förra lördagen så fick jag åka till Mjäla och rida islandshäst med ett par kompisar som inte kunde vara med på den "riktiga" hippan. Sen var det att göra sig fin och gå ut och äta och sedan en krogrunda. Att man sedan hade träningsvärk i flera dagar fick man ta.
    Igår var det dags igen. Det hade tydligen varit tänkt att jag skulle ha kört vattenskotter nere i hamn, men tur nog så ställdes det in, jag hade nog varit liite för rädd för att fixa det. Så efter lite mys hemma hos en av kompisarna med ost,kex och god dryck mm så bar det iväg på restaurang. Och sedan åter en krogrunda:)
    Tack och lov så har jag inte varit dålig idag för det har varit full fart. Vi har hämtat bord stolar + massor av andra saker och kört till festlokalen. Vi fick även börja med att städa där, men det kommer bli kanonbra när det är färdigt.

• 73an
    miapias skrev 2008-07-28 18:35:36 följande:
    vad spännande...lokalen ni hyr är hos en jobbar kompis till mig...hoppas ni får det trevligt..
    Ja det är då otroligt vackert där, jag hoppas det goda vädret håller i sig bara.
  • 73an

GRATTIS GRABBARNA! Nu är vi gifta:)
    Oj så underbart det var, men snacka om att dagen går fort!!!
    Det kommer nog ta ett par dagar innan man riktig har gått igenom allt som hänt i huvudet.

• 73an
    RebeccaM skrev 2008-08-04 20:51:54 följande:
    Finns det någon som kan bidra med lite tips på catering? Vi vill ha buffé men jag kommer inte från Ö-vik och har ingen aning om vart jag ska börja leta... Det är ju skitsvårt plus att man gärna vill ha lite fina referenser på dom man till slut väljer.
    Vi beställde tacobuffe ifrån www.kalascatering.com.
    Dom hade en massa andra buffeèr att välja på ,och vi var jättenöjda med bemötande, mat och pris:)
  • 73an

Jättefina bilder. Jag hoppas kuuna lägga in lite bilder med snart.
    Tycker verkligen om din brudbukett,så läcker färg:)

• 73an

vart lite fel där, kunna ska de ju va:)

• 73an

Hej allihopa!
    Vi har inte valt ut något tack-kort ännu. Så många kort, så lite tid (har precis flyttat) och så SEG dator..
    Men jag har lyckats få in lite bilder i galleriet i allafall, om någon har lust att kika:)

Svar på tråden ny övikstråd