ny övikstråd
Nu har jag äntligen fått hem mina drömskor ifrån Californien!!!
Snacka om att jag var nervös när jag först provade dom, tänk om domm inte skulle passa min fot...Men det gjorde dom:)
Finns en liten bild i galleriet om ni vill kika.
Nu har jag äntligen fått hem mina drömskor ifrån Californien!!!
Snacka om att jag var nervös när jag först provade dom, tänk om domm inte skulle passa min fot...Men det gjorde dom:)
Finns en liten bild i galleriet om ni vill kika.
Tack, tack, känner mig riktigt nöjd med vad jag funnit:)
Vi har också så tajt mellan vigslarna. Prästen vi har sa att hon önskade att det var 1 !/2 timma mellan. Därför ville hon att vi hellre var någon minut sen än någon minut tidig.Nu vet jag inte säkert om det var någon vigsel efter oss, men före är det iaf.
Instämmer med grabbarna att man blir verkligen sugen på den där tårtan:)
Klänningen är jättefin, passar dig perfekt.
FruT 080808 skrev 2008-06-24 07:31:16 följande:
Va härligt:) Det börjar verkligen närma sig nu för er, känns det pirrigt?
GRATTIS!! Härligt att dagen/kvällen blev lyckad. Av vad jag kunde se av bilderna var klänningen jättefin:)
Jag trodde att man alltid fick pengarna tillbaka, såvida det inte är på REA.
Jag köpte min på Triumph med.
Fina bilder miapias:)
Jag har också en kompis som ska vara med ända ifrån morgonen och knäppa då man görs i ordning och så.
Tänkte ju även tillägga att det är ju jättekul att ha bilder ifrån då man görs i ordning (kan jag tänka mig i alla fall:)
Jag har blivit hippad två ggr nu:) Förra lördagen så fick jag åka till Mjäla och rida islandshäst med ett par kompisar som inte kunde vara med på den "riktiga" hippan. Sen var det att göra sig fin och gå ut och äta och sedan en krogrunda. Att man sedan hade träningsvärk i flera dagar fick man ta.
Igår var det dags igen. Det hade tydligen varit tänkt att jag skulle ha kört vattenskotter nere i hamn, men tur nog så ställdes det in, jag hade nog varit liite för rädd för att fixa det. Så efter lite mys hemma hos en av kompisarna med ost,kex och god dryck mm så bar det iväg på restaurang. Och sedan åter en krogrunda:)
Tack och lov så har jag inte varit dålig idag för det har varit full fart. Vi har hämtat bord stolar + massor av andra saker och kört till festlokalen. Vi fick även börja med att städa där, men det kommer bli kanonbra när det är färdigt.
Jajemän..Såg riktigt trevligt ut:)
GRATTIS GRABBARNA! Nu är vi gifta:)
Oj så underbart det var, men snacka om att dagen går fort!!!
Det kommer nog ta ett par dagar innan man riktig har gått igenom allt som hänt i huvudet.
Jättefina bilder. Jag hoppas kuuna lägga in lite bilder med snart.
Tycker verkligen om din brudbukett,så läcker färg:)
vart lite fel där, kunna ska de ju va:)
Hej allihopa!
Vi har inte valt ut något tack-kort ännu. Så många kort, så lite tid (har precis flyttat) och så SEG dator..
Men jag har lyckats få in lite bilder i galleriet i allafall, om någon har lust att kika:)