Inlägg från: FruT 080808 |Visa alla inlägg
  • FruT 080808

ny övikstråd

Järvedsullis
    Vad fick ni göra på er möhippa då?

• FruT 080808

Nu har de skickat min klänning! Nervös! Hoppas hoppas den är bra!!

Någon som har nått tips på någon som kan sjunga? Helst kille. (i kyrkan alltså)?

• FruT 080808
    grabbarna skrev 2008-06-14 12:37:41 följande:
    nån som har erfarenhet av mat från vildsvinsfarmen?
    Har hört många som sagt att den är superbra!
  • FruT 080808

ÅÅÅ nu har min klänning anlänt till sverige!
    Hoppas att jag får den innan midsommar. För dom delar väl inte ut post på midsommar...?

• FruT 080808
    grabbarna skrev 2008-06-19 19:58:00 följande:
    var in till stan idag och hade tänk passa på att prova väst men då hade ju festprissen stängt...hmmm ringde och kollade om dom hade västar hemma och säger då ja men då åker vi inte på torsdag man tycker ju att hon borde sagt till att dom stängde tidigare....men vi var även på Greens guld och kollade på ringar och dom var så schysta att dom beställde hem en ring så att vi får se orginalet för hon erkände själv att det var svårt att se på just den atrappen hur den verkligen kommer se ut.Toppen första affären som förstår att man inte gärna slänger ut flera tusen osett...
    Vi har också köpt därifrån, tycker donm är duktiga där.
  • FruT 080808

Fick hem min klänning i går och den sitter så perfekt oh är så otroligt vacker. Är verkligen supernöjd! Men tullavgiften blev verkligen dyr, hade inte trott på så mycket. *suck*
    Men det var det värt när jag såg klänningen.

• FruT 080808

har nu bild på klänningen och ungefär hur vår tårta kommer se ut

• FruT 080808
    grabbarna skrev 2008-06-24 09:35:52 följande:
    wow vilken tårta tror snålvattnet rann till direkt klänningen har jag redan wow:at åt men jag gör det igen för den är så jäkla fin......FruT 080808 skrev 2008-06-24 07:31:16 följande:
    *hihi* Tack.

Ja och tårtan hittade jag på bild nånstans och insåg att den skulle jag ha. Men det vara bara sockerbagaren som kunde göra den så vi får se hur den blir

Hur går det med din klänning då?

Till veckan ska jag på halkbanan, fick veta det i dag. NERVÖS!
  • FruT 080808
    grabbarna skrev 2008-06-24 13:58:58 följande:
    tja lite dåligt..dom har försökt brodera blomrankan för hand men klarar inte av att göra det fint så jag får vara utan..lite surt men jag kan ju inte begära det omöjliga
    Neeej vad synd! Men känner du dig nöjd med klänningen ändå? Eller vill du ha en helt annan?
Svar på tråden ny övikstråd