ny övikstråd
Men det är ju ändå synd att dom inte kan fixa det. Men varför kan dom inte göra det, är det så svårtatt sy dit det?
Är det ingen som vet en kille som är bra på att sjunga, helst ska ha lite 'whiskey' röst
Har
Grabbarna
Äsch missade klänningsbilden
Så det blev lite fel ändå, tråkigt att höra!
Men jag hoppasverkligen att ni kan lösa det.
Har ni haft möhippa ännu?
Är så glad, ÄNTLIGEN är barvakt fixad och det var inte jag som frågade utan blev tillfrågad
ÅÅå nu är jag besviken!
Jag köpte en BH på fin in unbder och när jag kom hem så kunde jga inte h a den till klänningen! Den passar inte alls. Jag kan inte ha nå+gon BH alls. Lite klantigt att köpa en för 630:- och sen kan maninte ens ha den eller få pengarna tillbaka! SURT!
Nu är det bara jag, grabbarna och 73an kvar som är ogifta
Jag köpte på fin in under och där får man tydligen inte pengarna tillbaka.. Men jag får väl ta något annat då.
Hade möhippa i fredags och det blev så lyckat! Trots en liten skada på axeln men det får man väl räkna med Men är så nöjd. Vi hade roligt och åt gott. Återkommer senare om hur det var (om jag hinner vill säga) *S*
Hoppas att ni fick en underbar dag grabbarna!
Själv är det sluttampen på planeringen och tusen saker att göra (även sånt som inte har med bröllop att göra)
I morrn ska jag gifta mig, är inte nervös ännu men i moprrn klockan 14.55 är jag nog rätt nervös skulle jag tro