• miapias

ny övikstråd

tackar.....allt var super.. o jag var så rörd...men B var ännu mer rörd än jag...prästen o kyrkan var fin..maten blev super och festen jätte rolig....

• miapias

nu finns det lite bilder..mer kommer snart

• miapias

tackar....vi ska få se min fotografs bilder idag el i morgon..det ska bli kul

• miapias

hon hette annmarie o bor i bjästa.....jag kan maila hennes nummer om du vill

• miapias

FruT 080808 skrev 2008-07-14 08:00:46 följande:

ÅÅå nu är jag besviken!Jag köpte en BH på fin in unbder och när jag kom hem så kunde jga inte h a den till klänningen! Den passar inte alls. Jag kan inte ha nå+gon BH alls. Lite klantigt att köpa en för 630:- och sen kan maninte ens ha den eller få pengarna tillbaka! SURT!
    kan du inte få köpa något annat..de ser ju att den är oanvänd..
  • miapias

mysko...har man inte rätt till det!? eller är det annorlunda på underkläder

• miapias

jag har två st toastmasters klockor till salu... 100 kr för två...eller 50 kr st...

• miapias

ja det är superkul..o det blev så avspända bilder då man kände fotografen

• miapias
    jelikr skrev 2008-07-18 14:09:44 följande:
    Fina bilder miapiasVisst är det kul med bilder från hela dagen.Vår fotograf var med från morron till sena kvällen och det är såååå kul.Vi har inte fått massor av bilder men ca 150 stycken kanske.Många bilder från tex festen blir ju rätt lika så huvudsaken är att man har lite från allt som händer.
    Ja vi ska ge alla en tom CD skiva så man kan få kopior
  • miapias

vad roligt....möhippan är ett minne för livet...

• miapias

vad spännande...lokalen ni hyr är hos en jobbar kompis till mig...hoppas ni får det trevligt..

• miapias
    moche skrev 2008-08-02 01:43:27 följande:
    Hej alla öviksbrudar!Jag och min sambo har i dagarna bokat själevads kyrkan till vår vigsel i februari 2009, men vi går fortfarande och spånar på festlokal.Har ni några tips?Gäärna lite finare bygdegårdar?Själevads gården, är den detsamma som Själevads bygdegård? Eller är jag helt ute och cyklar?( bor ej i övik så jag har dessvärre nada lokalkännedom,men min sambo har hela tjocka släkten där uppe)...Tackar och bockar i förhand
    Jag kan starkt rekomendera stensöden där vi var..det är ett kök med fina möjligheter att laga mat själv..o så är det mkt leksaker ute för barnen, det ingår porslin och glas av alla varianter det finns en bildkanon att låna (ingår i priset) för att visa bilder samt en mindre platt tv så att barn/vuxna kan spela ex singstar.....
  • miapias

gideå bruk är ju ganska fint..vet inte hur många gäster de tar..

• miapias

Brux har ju ganska fina lokaler o även bra mat....

• miapias

på deckarsön finns det ju en del ställen...solbacken o det som är längre ut...där vet jag en som hade ett bröllop..det finns ju kyrka där oxå

• miapias

men vad tråkigt....sådant bemötande är ju inte kul..vill de inte hyra ut eller???

• miapias

usch då....inte roligt...

lolaiola...visst brukar du fotografera gravida.....jag är intresserad..kan du inte maila mig med info....

Här på sidan får man ju inte göra reklam...men maila kanske går

min mail

nallemaja7478@hotmail.com

• miapias

fina bilder.....visst var det svårt att slappna av...

Svar på tråden ny övikstråd