ny övikstråd
tja lite dåligt..dom har försökt brodera blomrankan för hand men klarar inte av att göra det fint så jag får vara utan..lite surt men jag kan ju inte begära det omöjliga
tja lite dåligt..dom har försökt brodera blomrankan för hand men klarar inte av att göra det fint så jag får vara utan..lite surt men jag kan ju inte begära det omöjliga
dom har sytt en helt ny och dom har mätt den flera gånger så den ska passa den här gången...
nej då jag är nöjd den blir ju inte helt utan broderier utan det är bara den sista blomrankan på höften dom inte kan fixa...men det var liksom pricken över i:et om man säger så...så lite trist känns det ju
ja det hoppas jag med..jag måste ju vara nöjd för jag kan ju inte begära det omöjliga och dom har ju verkligen försökt..funderar på om man ska kunna göra nån detaljt med pärlor som hänger eller nåt istället..sambon vill gärna att jag ska ha ett pärlhalsband som hans mamma bar när dom gifte sig men det passar inte till kanske man kan göra nåt med det..nåja jag får se hur den ser ut när den kommer
eller jo dom kan sy dit det men dom tycker själva att det blir för fult för att tyget rynkas så mycket så det är inte värt det dom har liksom hållit på i 2 veckor med den blomranka som är där nu och ska dom hålla på så länge för hela blir den aldrig klar + att den kanske blir jätteful...det dom kan göra är att göra som förra gången att dom broderar på ett annat tyg och syr fast men det blev ju stenfult.
en whiskeyröst tror jag att jag fick tips om i gamla tråden men jag ids inte kolla bak så du får göra det själv..snällt va
FruT 080808 skrev 2008-06-26 07:31:00 följande:
var in på greens guld idag och kollade på ringarna, dom var ju schysta och beställde hem en så vi fick se orginalet och vi tänkte att vi köper där även om dom är lite dyrare för dom verkar bra att ha att göra med men hallå!!! dom ville ha 9 440:- för ringarna men gav rabatt så 9000:- jämt men alltså seriöst sååå bra är dom inte..för på nätet får jag samma ringar för 5500:-
var även in på festprissen och provade väst och plastrong och shit vad han blev snygg i det
visst är det nån av er som varit på schlagerbaren? kan ni berätat lite mer vi funderar på att dra dit en kompis som fyller 40.eller vad kan man mer göra för kul?
kan man se/läsa om schlagerbaren nånstans
toppen tack..sökte men hittade inte...
nu är hår och smink ordnat har pratat med tjejen som ska hjälpa mig med håret idag och hon sminkar även och hjälper mig med klänningen så det blir super!
jag fick min klänning idag och jag vet inte riktigt vad jag tycker...visst den är fin och de broderier som blev är toppen men passformen vete sjutton vad jag ska göra åt...det är dom här sabla skenorna upptill över bysten som är helskumma dom står liksom ut av sig själv och det blir så fult under och mellan ungefär som veck samt att halterneck banden inte känns helt hundra, om jag böjer mig ner eller kutar lite står liksom överdelen som av sig själv och banden står ut från kroppen svårt att förklara men jag har lagt in en bild i galleriet
känns som att jag måste fylla upp bh:n med nåt för att den ska sitta bra fast att jag har samma bh som den jag måttade med men det glipar en hel del och jag ska prova om sån här tejp kan göra att halterneck bandet ser bättre ut men vete sjutton om det inte blir bättre utan skenor frågan är om man törs ta bort dom och prova