Stegräknare!
fick höra idag att man ska gå ungefär 20000 steg för att det ska viktminskande effekt. Någon som tar så många steg? bara undrar hur mycket man måste röra på sig då
fick höra idag att man ska gå ungefär 20000 steg för att det ska viktminskande effekt. Någon som tar så många steg? bara undrar hur mycket man måste röra på sig då
men jag tror inte att det ska vara 20000 under träning, det är nog under hela dagen.
jo jag vet att det är en massa steg, men det var något en kille som jag jobbar med som är gyminstruktör som sa det till mig. hann sa att det helt enkelt handlar om att förbränna mer än vad man äter.
oekj,skönt att höra flera åsikter om detta. då vet man att man inte behöver stressa ihjäl sig för att hinna med 20000 steg
jag har varit sååå lat har inte tränat på as länge känns det som men ikväll ska jag gå på ett gympa pass!
den skulle jag oxå vilja se, cyklar mycket nu.
tack. Shit nu fattar man hur mtk skit det är i typ tacos o sånt eftersom det är så många steg man måste ta för att förbränna det.
har varit ute och gått nu innan frukost (sov lite länge idag :) gick ca 10 000 steg, det var 9 996 tror jag. Känns skit bra. Vet inte hur mkt jag går annars för jag glömmer alltid att ha den på mig under dagarna
mikabella: vad duktig du är. tycker att du ska räkna med cykelturerna till och från jobbet, det är ju träning det med.
men låt inte det gå överstyr så att du inte blir helt beronde av det,bara tänker steg hela tiden.
själv blev det ingen promenad imorse,men cyklade till jobbet.ska iväg och träna ett konditionspass så det blir nog ett par steg där
mikabella, hur många dagar är det då du har gått?
det är jätte bra, jag siktar på 20000 steg om dagen.hade tänkt träna nu ikväll men har precis fått min mens och har så jävla ont så det blir ingen träning,kanske en promenad senare.