Stegräknare!
Vad duktig du är! Tror min stegräknare är lite skummis...Hmmm ska nog köpa mig en nya. Kan gå samma sträcka o få helt olika resultat Ena dagen 6800 o nästa dag 11000! Haha knasigt! Ska genast gå in på sidan Lunia o hitta mig en ny!
Vad duktig du är! Tror min stegräknare är lite skummis...Hmmm ska nog köpa mig en nya. Kan gå samma sträcka o få helt olika resultat Ena dagen 6800 o nästa dag 11000! Haha knasigt! Ska genast gå in på sidan Lunia o hitta mig en ny!
Aha smart!!! Sån hade jag oxå! Hahaha vad man lär sig nya bra saker! Tackar!
Hittills idag...13892 steg! 1/3 joggade tillochmed! Stolt!
Tänk på att det faktiskt är träning att stå upp! Ryggmusklerna och bålen får ju jobba hela tiden!!
Ush inte komma o säga sånna hemskheter Jag gick i 2,5 timmar idag, blandat gå o jogg. Då kom jag upp i 13900 steg. Nu har jag visat runt lite till o slutar idag på runt 18000...2000 för lite med andra ord! Ojoj man har ju inte tid att jobba heltid om man ska gå så mycket
Åh vad skönt Då kan jag ju lugnt fortsätta att jobba
!
Jag har idag efter 2,5 timmes promenad och en rask kvällsprommenad kommit upp i 18500 steg. Då hade jag den inte på mig på jobbet. Är stolt!!
Dumma dumma regn!!...(fast lite bra är det ju...gräset ser lite piggare ut igen). Håller tummarna för att det är finare vid lunch så att man kan klämma in en 30-40 min promenad då istället! Så hittills idag...0 steg!
haha då drog vi nog jämt Liten skillnad på 18500 och 1500....Jaja får vara duktigare en annan dag...
Lycka till! Puff puff!
Själv ska jag försöka klämma in några steg mellan STCC racet m pojkvännen, fotbollen, och middagsbjudningen ikväll...Pust...Söndagsprommenaden får helt enkelt bli milslång. 1,2,1,2!