• Lunia

Stegräknare!

Denna helgen har det då inte gått något vidare Har till å med glömt ha den på nån dag *suck* Men det kommer gå skit bra resten av veckan

Själv då?

• Lunia

Okej jag är med!! Ska räkningen ske på fredag kväll eller vi ska gå dessa steg innan fredagmorgon? Räknas så fall idag? Hur e reglerna

• Lunia

Jo men då e du ju före mig idag ju Får nog ta en extra lång runda ikväll tror jag

Ja det är lite spännande och roligt!

• Lunia

Kan ju säg att jag troligtvis inte kommer komma upp i de 60 men jag kämpar på! Givetvis ska cykling å annan motion där man inte kan använda stegräknaren räknas! Använder ju omvandlings tabellen. Men jag tycker däremot inte att diska å sånt vardagliga ( som också kan omvandlas) ska räknas! Alltså sex steg räknas inte hller

• Lunia

Hej mina vänner! Dagen har inte blivit som jag tänkt från början för idag blev jag nämligen hippad Jag som skulle gå en massa idag *s*

Men här är mitt resultat:
    Tisdag: 3968 steg
    Onsdag: 6079 seg
    Torsdag: 20690 steg
    Fredag: 16430 steg
    Totalt = 47 167 steg. Så det gick inge vidare!

• Lunia

Hej hej! Hade jätte roligt på möhippna!! Å det blev inte bara dricka och mat utan rörelse i form av stripteas arobic och laserdome mm. Jätte roligt! Pluss en massa annat skoj!!!

Efter den helgen kan jag ju säga att jag hamnat lite utav en svacka, men igår och idag har det sett bra ut på stegräknaren (dock inte på vågen) igen Idag har börjar semester på 3v och det är bara 1 vecka kvar till bröllopet Spännade!!

Var har du köpt Detox?? Hur funkar den??

• Lunia

Inte för att jag vill tjata men vad är Detox? Hur fungear det??

• Lunia

Aha låter ju som något vettigt, men lite försent för min del! Bara 5 dagar kvar till bröllopet!
    Har hållt vikten men inte gått ner! *suck* Men men klänningen passar ju iaf!

• Lunia

Mitt dags mål har varit 13.000 det går för det mesta (dock inte de senaste 2 veckorna). Det blir väl ca 90.000 steg i veckan!

• Lunia

Så många steg har det inte blivit idag men jag har minnsan jobat på ändån, skyfflat jord och stenmjöl och slipat mm. Så det känns inte så hemst att det är få steg idag!!

Har hämtat hem min kläning idag också Jag ser inte stor ut iaf!

• Lunia

Jag har inte haft så bra steg vecka men jag har rört mig mycket ändån!! Igår gifte jag mig och det blev en super dag!!!

• Lunia

Tack så mycket!
    Lovar ska sätta in lite bilder efter semestern om jag inte orkar/hinner ikväll!

Svar på tråden Stegräknare!