Las Vegas vigsel
Bara en fråga, hur kommer det sig att ni vill gifta er i Las VEgas och framför allt med Elvis som vigselförrättare? Själv tycker jag det är så opersonligt, bröllopen är ju på löpande band i Las Vegas..
Bara en fråga, hur kommer det sig att ni vill gifta er i Las VEgas och framför allt med Elvis som vigselförrättare? Själv tycker jag det är så opersonligt, bröllopen är ju på löpande band i Las Vegas..
För vår del kommer vi ha en präst som jag känner, jag känner och gillar en del präster i svenska kyrkan eftersom jag varit aktiv i svenska kyrkans unga så många år..
Sen vill jag ha med min familj och vänner på min vigsel, vill också att de ska njuta av vår dag.
vixen not a tramp skrev 2008-08-23 15:08:47 följande:
För mig finns inte borgerlig vigsel som ett alternativ ens..
Jag gifter mig av kärlek och anser inte att det är en industri.. Det blir vad man gör det till..
vixen not a tramp skrev 2008-08-23 17:38:58 följande:
Alla gör ju så klart som de vill.. Jag är troende men min sambo är inte det, men trots det hade jag aldrig gått med på en borgerlig vigsel..
Jag ifrågasätter visst de som gifter sig i kyrkan men ber prästen tona ner gudssnacket.. Att gifta sig i kyrkan om man inte är troende är ok, men då ska man veta vad det är man gör och att det är en GUDStjänst..