Hur ofta är det OK att din partner reser bort utan dig?
BMTS skrev 2008-06-11 11:44:47 följande:
Sommargrönt, det är svårt att förklara det här! Generellt kan jag väl säga att jag har väldigt låg självkänsla och för mig är det viktigt att känna att jag är mest speciell av alla tjejer för min pojkvän. Han har massor av tjejkompisar som han ofta talar om på ett väldigt positivt sätt och det kan vara svårt för mig att ta detta ibland. Det är helt enkelt svårt för mig att se honom komma "för nära" sina tjejkompisar - hur märkligt det än låter.
Forstar precis vad du menar!! Jag hade kant mig valdigt illa till mods om min pojkvan foredrog att aka ivag med andra tjejer och killar och ha kul med dem, istallet for att vara med mig. Inte for att jag tror att han skulle vara otrogen, utan for att han prioriterar fel saker. Varfor vill han uppleva massa saker utan mig, som ar hans livskamrat? Det ar det som hade sarat mig. Jag tycker du har all anledning att ta ill upp. Hade det som sagt gallt ett par resor per ar hade det varit ok. Men detta tycker jag ar pa snudden till hansynslost. Jag hade aldrig kunnat med att gora sa mot den jag alskar. Ta upp det med honom pa riktigt och anklaga honom INTE utan prata BARA om dina kanslor. Lycka till!