Inlägg från: IdaÄlskarLennart |Visa alla inlägg
  • IdaÄlskarLennart

bloggbrudar

Hej, Jag heter Ida och jag ska gifta mig söndagen den 17de augusti i piteås stadskyrka. Nu undrar jag om de finns fler än jag som skriver blogg? iså fall så kan ni gärna besöka min sida och skriva nå så ska jag kolla in dig med.. =)

IdaTallhed.blogg.se

• Svar på tråden bloggbrudar
  • IdaÄlskarLennart

asså.. va kul med besökare ;)

• IdaÄlskarLennart

tack detsamma ;)

• IdaÄlskarLennart

Men i inlägget som står där på EnaOnlines sida "välkommen" lite längre ner i den meddelandet precis innan den röda texten kommer så står det typ "vill du skriva i våran Gästbok" då klickar du på ordet gästbok där så kan du skriva ;)

Silva79 skrev 2008-06-11 19:42:50 följande:
    Så här står det längst ner i ditt inlägg:CommentsLeave a ReplyYou must be logged in to post a comment.
  • IdaÄlskarLennart

haha, ja .. lite humor måste ju finnas ;) haha .. jag höll också på dö första gången jag såg dom ;)

EnaOline skrev 2008-06-11 19:50:14 följande:
    Annars så står det gästbok, längst upp till höger..TS vilka rolika klipp du hade, jag o sambon höll på att skratta ihjäl oss.. hihi
  • IdaÄlskarLennart

ja, alltid bra att hålla noga koll på tiden ;P eller? haha.. så man inte glömmer mitt i all planering *l*

• IdaÄlskarLennart

fler bloggbrudar?

• IdaÄlskarLennart

Finns de verkligen inge fler bloggbrudar här? eller kanske finns de rent av någon "bloggman" ??

• IdaÄlskarLennart

ska kika =)

Silva79 skrev 2008-06-15 01:08:21 följande:
    Min man har ju en blogg, fast han är dålig på att uppdatera och har inte skrivit mycket om bröllopet... Fast det han skriver brukar vara kul :)my.opera.com/netshade/blog/
  • IdaÄlskarLennart

wow, vet han om det då? =)

T3ZZ skrev 2008-06-15 11:02:26 följande:
    Ska fria i sommar till min älskling, bloggen har ni här: ThereseTomas.blogg.se
  • IdaÄlskarLennart

hittar inte hur man kommenterar i din blogg, men jag har heller aldrig sett ett fem klöver. Blev de en låt ocg blev de nå vinst?=)

Bauti skrev 2008-06-15 11:04:56 följande:
    bautiblubb.blogspot.com/Här skriver jag allt möjligt. I-lands som världsproblem.
  • IdaÄlskarLennart

okej ;) va spnnande. ska de bli ett stort frieri och kommer det att bli hema eller ?

T3ZZ skrev 2008-06-15 11:32:49 följande:
    idaäslakrlennartnej :P. men han vet no att ja har något i kikarn men kan inte sätta fingret på vad.
  • IdaÄlskarLennart

ska läsa lite nogrannare sen ;)
    så romantiskt.

T3ZZ skrev 2008-06-15 11:37:57 följande:
    ja ska fria på fallens dagar i trollhättan. det var där vi hade våran första dejt (om man säger så) för 5 år sedan. ja ska be en kompis fixa med picnic vid slussarna och så ska jag å Tomas först titta på fallen sen ska vi gå till slussana där d e uppdukat med herrljunga cider (stor flaska såklart) å jordgubbar. det står på min blogg faktiskt =D hur d e tänkt.
  • IdaÄlskarLennart

Men tänk om han tjuvläst din blogg då? ;P

• IdaÄlskarLennart

fast du kn lösenordsskydda din blogg. man skaffar typ ett "besökslösenord". alla som du vill att ska kunna läsa bloggen får de lösenordet så dom kan läsa, men se bara tuill att inte ha samma som till inloggningen ;) man ä´ndrar det i inställningar någonstans ;)

T3ZZ skrev 2008-06-15 12:47:08 följande:
    IdaälskarLennartjadu d kan va så, trodde det till en början. men han e bara inne på garaget.org å blocket.se så han kan nog inte hitta den. men ifall han vet om det så gör det inget, men ja hoppas han inte vet. nu gjorde du mej nervös =O
  • IdaÄlskarLennart

okej ;)

T3ZZ skrev 2008-06-16 07:58:36 följande:
    nu har ja lösenordsskyddat. användarnamn: t3zz lösen: kattmammaifall d e nån som vill kika.//ThereseTomas.blogg.se
  • IdaÄlskarLennart

mer bloggbrudar finns väl =)

hur har eran dag varit? min har varit underbar. Tisdag idag, eller klockan är över 00.00 så egentligen är det ny dag. Men tisdag den 17de juni innebär att de var exakt två månader kvar till mitt bröllop. ;)

Jag har tillsammans med min älskling och hans syster och hennes barn ätit middag idag. Vi har myst i soffan en stund och jag har dessutom varit på promenad med sara och hennes syster och hennes mamma. Det var vi och sju hundar ;) hehe

Jag brukar ofta vara hundvakt till min kompis annas hund och saras syster har fotat henne med proffskamera och bilderna blev helt fantastiskt underbara ! =)

Svar på tråden bloggbrudar