Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Lite ledsen...

Förstår verkligen att du är besviken...

Försök se det som så att din m2b:s vän och hans andra vänner bryr sig verkligen och t ycker det är kul. Jag tror inte att en enda av min m2b:s vänner har kollat vår hemsida trots att den stod både på save-the-date-korten och inbjudningskorten.

INte ens hans bästa vän har kollat sidan. Dessutom är det fem av min m2b:s vänner som inte ens har osa:t så vi har strukit dem från listan. Känns skittrist med vänner som inte pallar bry sig eller engagera sig det minsta.

Din m2b:s vänner gick in o kollade på er sida trots EM på tv

Men usch, jag förstår verkligen din besvikelse. En rejäl miss från kompisen men han trodde ju verkligen att de andra oxå fått veta. Kanske är lätt tänkt när han får ett sms vid ett tillfälle när han sitter med alla andra! Jag hade oxå kunnat tolka det så, tyvärr...

Visste inte din m2b att de andra var hos honom vid tillfället då han sms:ade?

• Anja 19 juli 2008

Ja man blir riktigt förvånad över vissa personer när man bjuder in till bröllop! Det är som att en del inte alls fattar eller tycker att det är något "stort" eller speciellt!

Min m2b påminde t.om en av sina (förvisso mindre nära) vänner och då blev han nästan irriterad och sa, -jaja, jag ska osa men jag vet ju inte vad som mer händer i sommar!

Eeeehh han var lixom tvugnen att se om det hände nåt ROLIGARE typ!

Jag har strukit honom från gästlistan!

Så skönt att det känns bättre idag Kan ni inte göra så att din m2b pratar m alla de som var hos hans vän så att DE inte sprider det vidare! Då kanske det blir en överraskning för alla andra iallafall.

Hoppas att ni får överraska någon

Svar på tråden Lite ledsen...