skånebrudar
Hej
ytterligare en skånebrud.... gifter mig m tre veckor och fortfarande såmycket att fxa aaaaa!!!
Hej
ytterligare en skånebrud.... gifter mig m tre veckor och fortfarande såmycket att fxa aaaaa!!!
Yes, riktigt nära det börjar bli lite nervöst och fortfarande en del pyssel. Vi har en del utländska gäster och dem har inte riktigt fattat det här med att osa..... aaaaa sånt blir ju knepigt eftersom allt som bordsplacering och sånt då avstannar så det blir till att jaga på dem i helgen, hrm.... vi gifter oss i uppsla så allt organiserande blir på håll men klänning och allt är fixat här nere
mmmm vi bor i malmö och har mycket bättre koll på malmö när det gäller att fixa saker och sånt. Har en fantastisk bra frisör här som jag hade velat att hon hade fixat mitt hår men nu har jag bokat i uppsala, hi hi det kan gå hur som helst men det sägs att hon är bra så jag litar på det. Men lite såna grejer kan ju få betydelse...
Kul!! det blir säkert jättebra. det låter som hon verkar angelägen om att det blir snyggt
Vi ska inte heller proväta men vi har ätit dör tidigare. Men jag förstår om du blir lite nervös över att inte få provsmaka. Hade dem någon anledning???, visst är det väll klyddigt att byta ställe särskilt om alla inbjudningar har gått ut och så.
Hrm en reflektion,....vad skumt det känns att gå in sina brudskor, inte så ofta jag hasar omkring hemma i jeans och högklackat!!!
Gången sitter där men lite skumt ser det nog ut,....aaaa nu är det exakt en vecka kvar...