Inlägg från: Brud28 |Visa alla inlägg
  • Brud28

skånebrudar

flora82 skrev 2008-06-13 13:33:27 följande:

Brud28: Jag bokade också Lingvallen haha, det är jätte fint där. Men så bokade jag till sist ÄSSS istället. Vi ska gifta oss på stranden, 080808, så då promenerar vi ju bara till lokalen :) Är du Ängelholmare?
    Vad roligt, vi skulle också va på stranden i Skälderviken.
    Men när vi bokade festlokalen så var de så fint där, att vi bestämde oss för att ha vigseln där också
    Bild på utsikten från balkongen finns i mitt galleri!

Då är de inte så långt kvar för er nu

Nej jag bor i Skövde, men stora delar av min sambos släkt bor där nere.
    Och vi är där varje sommar.
    Vi förlovade oss där, och ville självklart gifta oss där också
  • Brud28

Skönt att de ordnade sig till sist med klänningarna MyStyle

• Brud28
    flora82 skrev 2008-06-13 18:21:56 följande:
    Brud28: Ja jag såg innan ,det är otroligt fin utsikt. Så har vi ifrån ÄSSS också, stor balkong med utsikt över havet. Vet inte om du vet var den ligger men den ligger i hamnen, dvs. jätte nära Lingvallen. Skälderviken är mkt vackert. Jag är gammal Ängelholmare men har flyttat till Karlstad då killen kommer härifrån. Och vi kände också att det var självklart att gifta sig där. Kommer din kille ifrån Ängelholm då? *nyfiken*
    Okej då har vi samma utsikt i stort sett då

Ja Skälderviken är helt fantastiskt!
    Sambons moster med familj bor där ett fåtal meter från havet!

Nej han kommer från Skövde
  • Brud28

flora82,
    Catering har vi bokat Lunch och Party Service, dom verkar jätte bra.
    Blommor är bokade från blomsterlandet.
    Och tårtan är också ett frågetecken ä, börjar bli panik här också!
    Har du något tips?
    Vart ska du fixa håret?
    Jag har bokat på salong Ego.

• Brud28

Dionysos, Då är de riktigt nära nu

• Brud28

Dionysos
    Ja de förstår jag blir lite jobbigt

Jag planerar också på håll
    Gifter mig i Skåne men bor i Skövde!
    De blir lite pysslande!

• Brud28

Ja verkligen!
    Men man får hoppas på de bästa!
    Jag träffar min frisör för första gången på Torsdag v.30 och på Lördagen gifter vi oss!
    Hon har beställt hem lite olika löshår som hon tror kan passa, så jag hoppas verkligen något av dom passar!

• Brud28

flora82,
    Okej jag ska kolla upp lite bagerier i veckan så får vi se vad de blir!

Ja Lunch och Party Service är jätte bra tycker jag, dom ordnar med allt man behöver .

Jag ska sminka mig själv, har övat hemma flera gånger
    De mesta är klart nu faktiskt, ska beställa min ring i slutet av Juni och fixa skor.
    Sen är allt kart!
    Listan är oändlig över vad jag gjort senaste veckorna, känns som tiden flyger iväg!

Har du mycket kvar?

• Brud28
    flora82 skrev 2008-06-14 14:21:07 följande:
    ja precis och det är så bra att de har utkörning för en billig peng med :) Vi kände det var värt det med tanke på att man lär köra sjukt mkt dagen innan och samma dag :) Hoppas du hittar nåt bra bageri, jag hopppas som sagt jag får tasty house men då måste ju chefen ringa först :) Vad kommer du ha för sminkning och vad blir det för ring? :)Jag det tar mkt tid det där med bröllopet, jag vet knappt vad jag har kvar, e så snurrigt. Om två månader ska jag gifta mig och jag e helt snurrig i huvudet vet inte som ska fixas eller nåt. Men du skulle väl gifta dig snart om jag minns rätt :) jag har en del kvar, klänningen ska läggas upp, alkohol o sånt ska köpas, fixa blommor, hår osånt, tårtan och band till stolsöverdrag, skor osv. Hoppas man hinner :)
    Japp 26 juli de är ganska snart

Ringen finns i mitt galleri, ska beställas från Nordstans guld i Göteborg.

Sminkning blir lätt och ljus, man vill inte ha ett tjockt lager mitt i sommaren när de förhoppningsvis är sol och varmt
  • Brud28

Igår var de 6 veckor kvar till min stora dag

Svar på tråden skånebrudar