• Caroline&Kristian

    igår tog de mig

    Igår blev jag tagen. Klockan 10.50 ringde det frenetiskt på dörren och där stod mina 2 bästa vänner. Jag fick 20 sekunder på mig att slänga på mig lite kläder. Sedan sattes ögonbindeln på och iväg i bilen. De körde runt i Kalmar, så att jag inte skulle fatta var jag var. Vi slutligen parkerade hemma hos den ena vännen (vilket jag fick reda på efter). Blev då ledd in i slottsparken där alla andra tjejer stod och väntade. Fick en massa kramar och de var bara att försöka gissa vem var vem. Sedan bar det iväg igen blev ledd igenom HELA Kalmar innestad och fick emellan åt kramar av främmande män.

    När vi äntligen stannade fick jag ett glas med champagne och chokladdoppade jordgubbar. Ögonbindeln åkte av. Då var vi i en fotostudio. Jag skulle sminkas och fotas. De var så kul. Bilderna blev helt fantastiska, och min m2b kommer DEFENETIVT att gilla dem, eftersom jag var väldigt lättklädda och sexigt sminkad.

    Sedan bar det av hem till min kompis och äta en mycket god picknick, som bestod av pajer, mackor, bullar och en fantastisk bål. Lite senare på kvällen kom fotbollen igång. Tyvärr förlorade Sverige, men vi hade kul i alla fall. Vi spelade twister och drack olika drinkar. När det var dags att gå ut fick jag på mig en slöja och en skylt runt halsen som löd: ?Bride to be so kiss me?.

    När vi kom till Vallen, så fick vi gå före alla i kön och gå in gratis, Tack vara San Pedro. De blev massor av dans, drinkar och kyssar av olika män OCH kvinnor, tror siffran var 25 st. Fick många blickar och gratulationer under kvällen. Vi hade SÅ kul!

    När klockan blev 2 och klubben skulle stänga, sa vi alla hej då och en kompis och jag gick hem. Väl hemma fick jag stå i typ 30 min och försöka få bort all smink. De var massor. Make up artisten hade verkligen gjort de bra. Sminket satt från 11.30 till 2.30 och bra!!!

    Väl i sängen, slocknade jag som en gris. Var så trött efter den underbara dagen.

Svar på tråden igår tog de mig