Augusti 2009
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Undrar om det är nån mer än jag som gifter sig i augusti 2009, jag o min m2b gifter oss den 29de augusti kan inte vänta. hur långt har ni kommit i planeringen? har endast bokat kyrka hitills./Anki
Måste komma igång på allvar nu, vi bor på Irland så försöker göra så mycket som möjligt på nätet. var ska ni gifta er?/Anki
Hej Ja jag är från Hammarö utanför karlstad från början och har alltid velat gifta mig i kyrkan där, så vi gifter oss hemma kan inte vänta. Vi har planerat att bjuda ca 100pers men sen om alla kan komma med resa över för lite mer än hälften vet man ju inte men förhoppningsvis har bara kyrka bokat än så länge försöker kolla lite på lokaler, vi åker "hem" i september tillsammans för att se om vi kan boka nåt då.
Har inte provat några klänningar än men tror jag vet ungefär vilken stil jag vill ha.
Har frågat 2 av mina bästa kompisar om de sjunger i kyrkan men inte bestämt nån musik än.
Va härligt Leese att du inte vet när jätte spännande ju!
Hmm du är verkligen väl organiserad som redan har din klänning var beställde du den? Har inte äns börjat prova än..=)
Väntar fortfarande på min ring den är beställd men inte färdig än längtar så tills jag får den=)
Hej
Leese vi kan inte bestämma oss för hur vi ska göra med inbjudningarna tänkte först skicka dem nu men sen blev vi lite ororliga att de som behöver boka härifrån skulle "glömma" bort det så funderar på o skicka ett vi har förlovat oss kort när ringen kommer o skriva där när o var bröllopet är o att de kan be oss om de behöver hjälp o boka o sen skicka inbjudningarna i januari,
Hur ska ni andra göra? Skulle förmodligen ha gått i bitar om jag inte visste när det va fast det är ganska gulligt oxå min m2b kallar mig redan för bridezilla så tror inte jag skulle pallat=).
Glad midsommar allihopa
Hej überbiber
Vi gifter oss oxå den 29de augusti var gifter ni er?
"Jag och prinsen gifter oss 29/8 2009! Vi har inte heller kommit så långt, men vi har iallafall bokat prästen :)"
Oj va ni alla har massa planerat, börjar känna att det är dags för en resa hem snart nu så vi kan ha lite mer än kyrkan bokat, har fått förslag på lokal o catering men vill inte boka utan att ha sett det. Min syster kommer över i veckan så då¨ska vi prova klänningar för första gången längtar=) Anki
hej jag hänger oxå på här vill gå ner ca 15+ tills nästa år skönt o ha några o kunna peppa med. räknar points o går på gymmet men gjorde det för hårt för 2 veckor sen så skada knät så har fått ta det riktigt lugnt de sista tiden,men ska komma igen nu! kram
Hej Vår planering ligger på is då det känns som vi inte kan göra så mycket mer just nu härifrån får komma igång i september igen när vi varit i sverige o bokat lokal o så. Vikten går inte alls denna veckan.. Syrran o hennes Familj har varit här hela veckan med en massa gotti saker från sverige ostbågar o kexchoklad mm så har syndat HELA veckan. Men kände att det är så sällan som jag får godsaker från sverige så unna mig denna veckan o startar på riktigt imorgon.
Hej EhjärtaE och ylle08 grattis till förlovningen/bröllopen, Jag bor på Irland i Cork min M2B är Irländare är med här då vi gifter oss på Hammarö utanför Karlstad där jag kommer ifrån i Augusti nästa år. Försöker få så mycket tips som möjligt här lite svårt o planera på avstånd men det ska allt gå=) Idag är det 1 år och en månad till vi gifter oss längtar=) har hittills bara bokat kyrkan och tror jag hittat min klänning, bara provat 3 på ett ställe så känns lite för bra för att vara sant men älskar den verkligen sett den i en tidning innan o den va ännu finare i verkliga livet=)
/Anki
Hej EhjärtaE klänningen va super fin! har kort på min i mitt galleri. Om du drömmer om den måste det ju vara rätt=)
Här är det äntligen SOL så har varit ute större delen av dagen så skönt. hur e det med alla? /Anki
Åh nej dum fråga kanske men har ni tittat inne? kanske föll innan du gick ut? Hoppas du hittar den! Kram på dig
Absolut håller tummarna att du hittar den igen! Kram på dig
Vilken bra ide, vet inte var du bor men googla det verkar finnas o hyra runt om i sverige så kolla det! lycka till!
Hej Vita rosen såg att det fanns en i örebro på hitta.se kanske de vet nån närmare om du ringer dem?
I tisdags var det exakt 13 månader tills vi gifter oss så vi ligger lite efter...
Hej
Va ni kommer nån vart allihopa, vi har bara bokat kyrkan, o tittar på priser för catering o lokaler, men kan inte dem innan vi åker hem i oktober. gjort save the date kort o ska skicka dem snart. funderar på o skicka inbjudningarna tidigare till de som bor här på Irland o sen senare till de i sverige vad tycker ni?