Inlägg från: Leese |Visa alla inlägg
  • Leese

Augusti 2009

Jag tror att jag gifter mig i Augusti 2009, men jag vet inte säkert... Fast jag vet att kyrka å slott är bokade ett visst datum, men min m2b håller det hemligt för mej fortfarande. ja tror han har nån hemlig grej på gång så ja får allt hålla mej te tåls. han vill nämligen "fria" själv å att bröllopet ska stå inom ett år efter. Så de e ingen som vet om att de e dags så pass "snart". Fast vi bestämde oss förra året..

Vi har skrivit gästlistan typ klart, å så har vi bestämt all musik i kyrkan, men inte tillfrågat de tilltänkta "musikerna".
    å så har vi bestämt att vi ska fråga mina båda storebröder om de kan tänka sej å toasta. ja ska ha min mammas klänning å så ska brudbuketten innehålla vita/begea rosor å nått grönt å va droppformad!

gha.. ja bara längtar efter att de ska bli officiellt.
    å ja e så nyfken på va han hittat på!!!

• Leese

Hmmm å SMarie,
    whii.. jo nog e ja nyfiken allt. Fast ja har fått va me å bestämma på ett sätt för vi plockade ut några datum i höstas innan M skulle ringa å kolla om man kunde boka slottet. Först gick de inte för att de kanske kanske eventuellt skulle va en utställning där, men nu vet ja att han fått boka det datumet vi satte som vårt förstahandsval (för de sa han igår :) Men ja minns inte vilket det var!!! Å ja e ju också något av ett kontrollfreak...
    Men ja vet i alla fall att vi gifter oss på öland i källa ödekyrka och sen hålls festen på borgholms slottsruin.
    För att boka den visste ja ju att man va tvungen att va ute i god tid. Nu vet ja inte hur länge den varit bokad åt oss.

Ohh skicka ut inbjudningarna i Augusti i år! Väl planerat Hmmm!! Vi som tänkte att vi va ute i god tid om vi skickade dom i januari nästa år... När har ni andra tänkt skicka ut era?

Å Bjertorp Slott är ju jättevackert! Grattis!!!

• Leese

Förlovade!
    Igår överraskade Mattias mig i regnet i en gångtunnel mellan den lägenheten vi håller på å renovera å den lägenheten där vi fortfarande bor i just nu. Vi hade klivit av cyklarna eftersom det spöregnade, stod och kysstes en stund och sen föll han plötsligt på knä och ställde den frågan jag längtat efter. Jag bara skrek och tårarna bara sprutade. och ringarna han köpt var perfekta.

Å nu vet jag när... Jag är ingen Augustibrud, jag är en Septemberbrud. Borgholms slottsruin gick inte att boka med 100% säkerhet i Augusti eftersom det räknas till sommarsäsongen. Första helgen i september är därför den första bokningsbara helgen och den har varit bokad i vårt namn sedan förra hösten liksom kyrka och svit på Hotell Borgholm... Men jag tycker om er här så jag kanske skriver i er tråd i alla fall.. om de e OK?

Kramom er!!
    /Lyckliga Leese

Svar på tråden Augusti 2009