Inlägg från: kermit100 |Visa alla inlägg
  • kermit100

Augusti 2009

Hej!
    Jag ska också gifta mig i augusti -09, i sollentuna.
    Vi har kommit så långt att vi bokat kyrka och festlokal och börjat fila på en gästlista. Men det känns som om det ligger lite på is över sommaren och bara njuta av tanken att vi faktiskt ska gifta oss.

• kermit100

Kan tillägga att det blir den 22/8.....Någon mer som slår till då?

• kermit100

Vi gifter oss i S:t Eriks kyrka i Sollentuna men kommer att ha festen på Skälbygård i Barkaby, dåp det inte fanns några bra festlokaler i Sollentuna som passade våra önskemål.

Ni andra som har en bit mellan kyrka och festlokal, hur kommer ni att göra med transport?

• kermit100

Hej Pearlgirl!

22/8-09 blir en stor dag för oss!
    Vart gifter ni er?

• kermit100

SMarie!
    Har ni bokat Rosendals Wärdshus än? Hur mycket får ni betala för det?

Vi kommer att ha festen på Skälbygård i Barkaby och anlita catering. Lokalen är bokad men det är lite väl tidigt att boka catering än, men man har ju börjat kolla runt.

• kermit100

Härligt när man kan göra fynd! Själv så sneglar man ju in i var skoaffär som man går förbi, för utbudet på vita skor är ju ganska så brett just nu. Men jag har inte hittat DEN rätta skon än. Vill att den ska vara snygg samtidigt som den är bekväm, för man vill ju inte ha ont i tassarna på kvällen.

• kermit100

Själv har jag inte vågat titta närmare på klänning än......Måste nog jogga en del jag med! =) Tur man har ett år på sig att komma i form, fast rund ÄR ju en form!!!!! Hmmmm
    Nä jag får ta tag i dert efter semestern, och ja man kan ju för all del försöka göra bra val även under semestern.

Svar på tråden Augusti 2009