Augusti 2009
Åh, jag ska också gifta mig i augusti 2009.
Vi har bokat kyrka och lokal och tänkte nog ta det lugnt med resten nu, men jag tycker att det är sååååå roligt att jag inte kan låta bli.
Vad spännande att planera ifrån Irland...
/Sara
Åh, jag ska också gifta mig i augusti 2009.
Vi har bokat kyrka och lokal och tänkte nog ta det lugnt med resten nu, men jag tycker att det är sååååå roligt att jag inte kan låta bli.
Vad spännande att planera ifrån Irland...
/Sara
Hej! Jag ska gifta mig i Stockholm! Här har man inget annat val än att vara ute i god tid har jag börjat inse.
Leese jag skulle bli galen om min m2b skulle bestämma utan mig... men så är jag nog lite av ett kontrollfreak...haha
Glad Midsommar på er allihopa!
Ja man blir lite nojjig... men mest är det ju kul.
Åh slott skulle vara fantastiskt men vi har hittat det bästa stället för oss så det får det bli...
Hm, tema? Så långt har vi inte kommit, vi får se.
Imorgon ska vi ha första mötet med stället vi bokat festen på. Spännande...
På torsdag ska jag göra det slutgiltiga ringvalet... tror jag haha man hinner alltid ändra sig..
Det är ju galet att vi sitter här och snackar om det här över ett år i förväg.
Ngn som bor i stockholm???
/Sara
Vi ska också gifta oss den 22a augusti. Jag håller på att bli galen... det är så sjukt roligt..
Hedvig eleonora kyrka som det ser ut nu... Festen har vi på Rosendals Wärdshus. Känns super bra.
Kermit100!
Ja vi har bokat och hehe ja vi får betala rätt mycket...men vi känner att det får lov att vara värt det. Framför allt känner vi att det passar oss så enormt bra. Vi som är stockholmstjejer kanske ska träffas och skratta åt vår bröllopsiver/ångest...
EhjärtaE! Vad roligt, vilken utgångsmarsch ska ni ha då, jag blir grymt nyfiken
//Sara
Åh skor har jag inte ens vågat börja tänka på.. Tänker att jag måste välja klänning först så att de matchar.
Jag ska bara ut och jogga lite först.. ;)
Haha, ja rund är ju verkligen en form, en form att räkna med... jag ska nog också vänta till efter semestern...
Jag försöker nu att föreställa mig som jag ser ut idag i brudklänning och försöker tycka att det är ok... inte det lättaste.. man vill ju fånigt nog vara i form när man gifter sig...hihi ja alltså en annan form än den runda då
/Sara
Jag har också räknat points, gick ner 17 kg på 4 månader så även jag känner att det är möjligt. Vi klarar det om vi vill, men måste tänka på att vi kommer att vara vackrast i världen oavsett, ellerhur!?
vad bra att vi är flera då blir det genast lättare, men måste erkänna att jag inte varit särskilt duktig i helgen... hihi
jag måste ner minst 20 och det är ju en del.
Men å andra sidan har jag hittat en återförsäljare av "min" klänning i Stockholm och det är väldigt roligt.
Idag ska jag iväg och titts på hus, spännande...
nja jag räknar inte points nu men jag tänkte börja i höst igen. Först ska jag åka tre veckor till Malaysia och då tänker jag skita i att tänka på vikten
Och huset var fantastiskt.. nu ska vi räkna lite bara...
5kg eller 20 spelar ingen roll, vi peppar väl oavsett.
Gud vad ni är duktiga, som sagt jag låter det ligga på is lite till.
Ja Malaysia ska bli underbart.
Vad spännande att titta på klänningar jag vågar inte riktigt, tänkte att när jag är brun och fin så...
Ja planeringen ligger verkligen på is här också och som sagt vikten också... Men på fredag åker vi. Hurra!
Hoppas att du hittar den ändå, ibland har man ju faktiskt tur.
Annars återkommer jag om några veckor när jag kommer hem från Malaysia. Är så galet nervös nu...
Lycka till med allt och glöm inte bort att njuta av sommaren.
Kram/Sara