Inlägg från: Lövnäs |Visa alla inlägg
  • Lövnäs

Augusti 2009

Hej!
    Får man vara med här?
    Vi gifter oss 15 augusti nästa år. I Eskilstuna.
    Mvh. Madde

• Lövnäs

Tack!!
    Vi ska gifta oss i Stenkvista kyrka utanför Eskilstuna 15 augusti.. Bor ca 1,5 mil ännu längre ut på landet... Färgtema är bestämt
    Den preliminära gästlistan är klar. Har i princip bestämt ring. Ska o kolla på klänningar snart... Solist o tärna är fixat. Har fått tips om fotograf. Ska ringa henne inom närmsta dagarna.
    Näbbklänningen har jag fixat mönstret till, min mamma ska sy den.
    Inbjudningskort, placeringskort o tackkort är oxå fixat, så nu blir det lite slötid i planeringen ett tag.
    Har bestämt att det inte blir någon fest efter, utan bara middag. Varken jag eller min m2b är särskilt mycket för fest, så det föll sig ganska naturligt.
    /Madeleine

• Lövnäs

Glömde skriva att jag fyndade skor till bröllopet i fredags. 150kr betalade jag. Så nöjd med det.

• Lövnäs

Jag har nästan bestämt klänning. O skorna passar till de två jag tvekar mellan. Så jag är riktigt nöjd med fyndet.

• Lövnäs

På måndag ska jag iväg o införskaffa mig en motionscykel, sen blir det att cykla minst 20 minuter varje dag o räkna points vad gäller maten. För 3 år sedan gick jag ner 11kg på 4 månader o tyvärr mycket fusk, men nu är jag mer motiverad så det borde gå fort att komma till målet... Räknade points o cyklade då med.

• Lövnäs

Vad duktig du är!
    Jag längtar tills imorgon så jag kan sätta igång o trampa.

• Lövnäs

Jag ska väl oxå ner runt 15-20kg för att vara någorlunda nöjd till bröllopet.

Räknar du oxå points nu eller var det "bara" förut?

Vad kul att åka o titta på hus...

• Lövnäs

Vad kul med fler som räknar points...
    Motivationen borde väl inte tryta nu när det är dags för att bli fin för bröllopet. KÄMPA!!!!
    Lycka till.

• Lövnäs

Åh, vad härligt med Malaysia!!

Vad roligt att vi är så många som kämpar med vikten. Fick hem motionscykeln igår o idag har jag gjort plats för den, så snart ska jag hoppa upp på den o köra minst 20 min, får se vad knäet klarar av.
    Idag började jag att ordentligt räkna points. Vet att jag kan om jag bara vill o det vill jag verkligen nu, så nu kör jag stenhårt..

Igår var jag iväg med en kompis o tittade på klänningar igen. O vad trevlig personal det var, hur gullig som helst o gav tips o råd till mig så nu kommer jag absolut att handla min klänning därifrån..
    Ska ta o ringa o prata med den ev fotografen idag o höra mig för lite.

Svar på tråden Augusti 2009