Idag har jag köpt skor till bröllopet! För 50 spänn! Det är ju lite tidigt än, så jag får se om jag använder dem, men det är vanliga vita låga ballerinaskor utan klack, enkelt och bekvämt! Bara råkade se dem på rean när jag var inne i en skoaffär
Jag blev så arg idag, skulle o prova brudklänningar, det hade jag verkligen sett fram emot, och så var det semsterstängt! Det kan man väl i alla fall skriva på hemsidan!?!? Det är den enda brudaffär som finns här i stan...Innan dess var vi och kollade på två kyrkor, i den ena var det begravning, så vi fick aldrig kolla ordentligt, men vi kom fram till att vi inte ville ha den ändå... den andra var verkligen inte en bröllopskyrka, så den blir det inte heller... Vad gör man om man inte hittar någon kyrka??? Vi vill inte ha en traditionell bröllopskyrka, utan en enkel och fin lite modernare kyrka, men det verkar inte finns någon sån som duger att gifta sig i, inte här i alla fall! Dessutom ligger de flesta kyrkorna inne i stan, skittråkigt! Vi har några kyrkor kvar att kolla på, passar de inte får vi ta min sambos "hemkyrka" det tycker inte han är så roligt eftersom han har varit där jämt under sin uppväxt och hans mamma jobbar där... ingen annan som har haft svårt med kyrkan? Jag antar att de flesta har bokat? Någon som har något tips?