Ja här är det full planering. Nu är jag inne på dukningen. Hur gör ni? har ni provdukat hemma innan så ni vet hur det ser ut i verkligeheten eller? Kan vi ha blommor från "naturen" i vaser på borden eller blir det för billigt?
Vårat bröllop blir mera som en fest än bröllop. Vi viger oss hemma i trädgården och har festen där sen också. Min klänning skall vara rosa. Och våra tema-färger skall vara rosa-vit-silver. Jag hade tänkt använda tomma konservburkar med sand i och sen ljusen i dom. Det blir tillräckligt silver för oss. På inbjudningskorten skall vi ha köks-folie som silver. Så vårat bröllop blir ett lågbudget-bröllop men det gör väl inget så länge det är låg-budget hela vägen eller?
Hur mycke duk till borden går det åt för ca.150 pers? jättesvårt att veta hur mycket man skall köpa..
En annan fråga; när vi ändå har lågbudget-bröllop, går det då att servera efterrätt i engångsskålar? det finns ju jätte fina av dom.
Jag har jätte många idér, jag skulle bara behöva ha tiden att sätta mej ner och skriva ner allt