Augusti 2009
Välkommen!! Självklart får du vara med :) Det behöver du inte fråga ;)Ska ni gifta er i kyrka eller borgligt eller vad har ni tänkt er?
/ Sara
Välkommen!! Självklart får du vara med :) Det behöver du inte fråga ;)Ska ni gifta er i kyrka eller borgligt eller vad har ni tänkt er?
/ Sara
SMarie: ja du de är inte lätt, jag håller med på att försöka ändra formen ;) Men jag har börjat redan nu, vill inte skjuta upp det....tiden springer ju iväg :)
Så nu blir det många gympass framöver & börjar redan se resultat på mina armar ;)
Har ni några bra tips att dela med er av?
Hej jag hänger med på jakten med vikten :) Jag har gått ner 10 kg det senaste året, men har som mål att gå ner 10-15 kg tills bröllopet :) Och jag SKA lyckas!!! Eller jag måste ;)
Jag kommer att ära "rätt" enligt tallriksmodellen & träna så mycket som möljigt. Va & tränade idag, körde cross roaden 40 minuter & sen styrka efter det :) Känner mig jätteduktig :)
Nu får vi se till att peppa varann så att vi lyckas :)
Ååå Malaysia, du måste berätta hur det va där sen :)
Visst kommer vi att klara detta :)
Jag & sambon mäter & väger oss 1 gång i månaden, så idag va det dags :) Det hade förvisso inte hänt något på vågen, men jag hade minskat 6 cm runt midjan....på 4 veckor :) Är helnöjd, hoppas bara att det håller i sig :) Så idag är motivationen på topp, va & tränade på gymet i 1,5 timma innan, så är helt slut nu...men det känns bra.
Hoppas ni har haft en bra dag Kram på er :)
Lönnsjö: Här går det bara bra, kunde/kommer dock inte att kunna träna igår eller idag eftersom jag jobbar nätter. Men imon blir det hårdträning igen på crosstrainen & gymet. Jag kör 40 minuter på crosstrainen, tycker det känns lagom :)
Idag har vi fått vår bokningsbekräftelse för slottet :) Vi hade ju räknat fel på maten, trodde ju att kuvertpriset skulle ligga på 1300 men det hamnar på 1200 kronor per kuvert :)
Tycker att det är svårt att veta vad man kan äta på natten, känner mig aldrig nyttig. Brukar äta kl 00 3 knäckemackor med ost & fruktsallad & kl 04 2 knäckemackor med ost, 2 morötter & viktväktaryogurt med fullkorns flingor.
Nån som har något bra förslag om vad man kan äta på natten?
Vita Rosen: Det har ju tyvärr en förmåga att bli så. Men det är bara att ta nya tag imon :)
Imon tänkte jag gå till gymet efter att jag ha sovit ut efter nattens arbete :) Känner att motivationen är på topp just nu, hoppas bara att den håller sig så...
EhjärtarE Grattis till förlovningen :)
Jag bor i Jönköping.
Här går det väl så det med vikten just nu, har inte mått så bra den sista veckan, så jag har slarvat en hel del med motionen, men har dock ätit ganska rätt. Men det har blivit lite små ätande/tröstätande, fick veta att jag har ett blåsljud på hjärtat härom dagen, så jag ska få göra lite undersökningar å så. Men det behöver inte vara något farligt som tur är....men har tröstätit lite ändå ;)Dum ovana man har.
Hur går det med planeradet annars? Vårat ligger verkligen på is...vill bara njuta av sommaren nu :)
Hoppas att ni alla har en bra dag Kram på er :)
EhjärtarE: vad roligt att du har hittat en klänning som du känner att du kan trivas med :) Vad är det du har tänkt att göra om på den? Den är verkligen superfin :)
Vita rosen: Hoppas att du hittar ringen....håller tummarna åt dig :)
Vad jobbigt för dig. Hoppas verkligen att du hittar den. Har du den försäkrad? I så fall kan du ju få ut en ny. Visst känslan med den ringen kommer ju inte bli densamma men ändå....
Just det, glömde säga att imorgon är det precis ett år kvar till vi gifter oss :) Känns så härligt & dessutom börjar vi vår semester imon....så om vädert håller i sig blir det picknick på stranden.
Någon så har några bra förslag på picknick mat?
Ja visst gör den :) Det ska bli så kul...längtar som bara den nu :) Har du hittat ringen?
Hej mammatilltvå, kul att du har hittat hit :) Jag & min sambo gifter oss 1 augusti & vi kommer att skicka ut våra inbjudningar i början av nästa år.
Hmm det är alltid svårt innan man bestämmer sig för hur man ska lägga upp sitt bröllop. Vi har hyrt ett slott & i det priset ingår personal, servering, mm. Så jag tycker personligen att man ska göra det så smidigt för sig som möjlig :)
De va jättefina :) Ska ni ha blått som tema?