Inlägg från: Lövnäs |Visa alla inlägg
  • Lövnäs

Augusti 2009

Här går det oxå bra. Motivationen är på topp här oxå. Körde första passet på träningscykeln igår o det kändes riktigt bra i knäet, efter 25 min. Mer hann jag tyvärr inte med fullbokat schema. Idag ska jag köra minst 30min om knäet tillåter.

Pratade med fotografen igår så nu är hon bokad... Ska träffa henne nu den 7 augusti för att få mer info o för att se lite bilder o så. Jättetrevlig var hon. Sällan man skrattar när man pratar med någon första gången men det gjorde jag många gånger..

Kämpa på allihopa!

• Lövnäs

Hej alla augustibrudar!!

Hur går det för er med planering? O alla er som kämpar med vikten, går det bra??

Här flyter allt på. Vi har nu oxå fixat florist. Igår var vi iväg till "grannen" o lånade båt o var ut en sväng på sjön, skönt! Har inte varit på skön sen -05. O när vi var på väg därifrån träffar vi deras dotter som jobbar som florist. Hon skulle göra den åt oss till ett bättre pris, har en egen firma o vi skulle då få betala grossistpris.. O känner jag henne rätt så vill hon inte ha särskilt mycket för själva jobbet. Hela familjen är hur snälla som helst, för snälla...

O längtar nu tills vi ska träffa fotografen..

Med viktminskningen går det bra, -1,5kg sen i tisdags...

Ha en bra helg. Nu ska vi åka på marknad
    /Madeleine

• Lövnäs

Grattis till förlovningen EhjärtarE!!
    Måste vara skönt att vara nöjd med vikt o kropp. Jag har ca 20 kg som jag vill få bort.
    Har sista veckan gått ner 2,2kg!!!!! Härlig känsla o motivationen höjs ännu mer.