• stina125

Bilder från vår bröllopsdag!!

Kika gärna på på länken nedan för att se bilder från våran underbara bröllopsdag!! Bilderna är tagna av weddingbook.se

www.weddingbook.se/kristina+johan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-09 11:03
    Nu är våran bok färdig, Vi har valt ut bilder från länken ovan. Visst bler det bra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-09 11:03
    www.weddingbook.se/books/kristina+johan/

• Svar på tråden Bilder från vår bröllopsdag!!
  • AnnaochHenrik

WOW, vilka fantastiska bilder!
    Ni måste verkligen ha fått tag på en kanonbra fotograf, och vad fina ni var!

• AnnaochHenrik

glömde ju, grattis!

• Snart fru Wennerström

supervackra bilder, riktigt proffsigt!! lycka till och grattis

• Dreamnilam

Otroligt vackra bilder, jag hoppas man lyckas få några sådan bra själv =)

• Miss Blue

Stort grattis!!
    Helt fantastiska bilder, jag ryser!!
    Håller med någon föregående här:
    Bilderna när ni går ut ur kyrkan mot gäster och riskastning och din MAN lyfter handen i triumf är en favoritbild - jättehärlig!!!!

Åh vad jag längtar efter vår dag!

• Brud28

Jätte vackra bilder, vad fina ni var!

• stina125

Tack för alla fina komentarer!!! Vi är verkligen jätte nöjda med bilderna och fotografen som tog dem förstås!!!!

• Snart fru Wennerström

hade ni honom hela dagen eller en bit av dagen? nyfiken på vad ni fick ge?

• stina125

kika på www.weddingbook.se för deras priser. Vi tog paket B + en extra timme. vi hade dem före vigseln för porträttfotografering, under vigseln och någon kvart efteråt där vi tog gruppfoton. De var inte med på kvällen.

Måste säga att de var grymt proffessionella! När vi träffade dem helgen innan så hade de rekat området och ritat ut en rutt på en karta hur vi skulle gå. De hade även funderat vilka kort som skall tas vart för att få ljuset på bästa möjliga sätt osv.. Sen när det var dags så hade de rekat igen! och hittat ännu fler och bättre ställen att fota på!.

Hur mycket vi betalar beror på lite hur många böcker osv som vi beställer i efterhand.

• förväntansfullbrud

Grymma bilder!

• 040409

wow, fantastiskt fina biler! Grattis

Hade önskat vi kunde ha dem på vårt bröllop, men det är lite långt bort... hoppas vi kan hitta nån som är lika bra!

• stina125

Hoppas att ni hittar någon lika bra där ni bor. Skulle önska att man fick med fotografen till Antigua på fredag. eller inte.... =)

• mmmalurk

Kanonbilder... vi har funderat på dem också och vi gifter oss även i domkyrkan som ni gjort. Tack för att man får en bild hur det ser ut i kyrkan. Kände igen "vaserna" vid altaret som jag också ska ha. Känns som vi valt samma. GRATTIS och ännu en gång TACK

• EmmaCaroline

Jätte fina. Min favorit är 31

• Jessyt

grattis!vilka underbara kort.Dom korten när ni kommer ut och gästerna kastar ris på er va jätte coola,när man klickade fram såg det verkligen ut som att ni gick fram

• stina125

är så stolt över bilderna så jag bara skriver en rad för att hamna högt upp på listan igen =)

• Heloise

Otroligt vackra bilder! Har en liten tår i ögonvrån
    Stort grattis!

Svar på tråden Bilder från vår bröllopsdag!!