Inlägg från: grabbarna |Visa alla inlägg
  • grabbarna

Bra kärleksfilm efterlyses!

jag säger bara stolthet och fördom i bbc 6 timmars version underbar helt enkelt underbar!

såg nu sist ps I love you och gillar den jättemycket

• grabbarna

fattas bara annat än att de verkligen blev kära med den stämningen... åhh scenen då han tittar på henne i biblioteket eller vad man ska kalla det/musikrummer kanske är ju helt underbar och inte att förglömma badscenen shit jag tror jag måste väl valda delar igen

JosieAdde skrev 2008-06-19 21:10:32 följande:
    citat]
    JAAAAA!!! Colin Firth är FANTASTISK!!! Och ni vet att de blev kära på riktigt också va? Fast de spack men ändå! Den är SÅÅ bra!O så Sex and the City! SÅ bra!Sen älskar jag "Stränder" och "Blommor av stål" (snacka om galet bröllop :) )men de är mer om vänskap. Tror dock inte det finsn några filmer jag grinat mer till än dom.Och sist men inte mins - "Vår kvinna i Berlin" (Shining Through). Slutscenen i den är GALET bra! Michael Douglas och mellanie Griffith av alla faktiskt. Sen den!
    [/citat]
  • grabbarna

jag har aldrig heller förstått allt prat om jude law föränns jag såg den filmen.....

men nuuu kom jag på en till men vad sjutton heter den nu igen..joooo lake house...kenaue reeves till trots filmen är urmysig och slutet ah....

Svar på tråden Bra kärleksfilm efterlyses!