• CeciliaA

Bra kärleksfilm efterlyses!

Underbara kärleksfilmer efterlyses, har sett myycket men hoppas på nya tips!

Mvh Cecilia

• Svar på tråden Bra kärleksfilm efterlyses!
  • Sara W

Min absoluta kärleksfilm är "Love actually".
    Sen rekommenderar jag "Chocolat", "Livet är underbart" (italiensk) och "Såsom i himmelen".

• Anja 19 juli 2008

Shit, glömde ju en av mina ABSOLUTA favoriter

Good Will Hunting

shit, hur KUNDE jag glömma den...

Älskar även Gilbert Grape

• Soon 2 be Mrs

vet inte om någon skrivit den men jag gillar faktiskt The Holiday med bland annat Cameron Dias och Jude Law... MKT BRA!! Man blir kär när man ser den

• Myrmor

hur kunde JAG glömma den "got to go see about a girl..." suck!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-19 12:41:21 följande:

Shit, glömde ju en av mina ABSOLUTA favoriterGood Will Huntingshit, hur KUNDE jag glömma den...Älskar även Gilbert Grape
  • T3ZZ

Ingen glömmer väl Moulin Rouge? En musikal. Skönheten & Odjuret (disney) tecknad barn vänlig film ;o)

• Bröllopsyra2010

Hej! Mina favvo-filmer var uppräknade så, *l. Men jag har sett Sex in the city. Så jag passar på att tipsa om den. Klart godkänd!

• Caroline&Kristian

jag säger bara:

the notebook!!!!

• JosieAdde
    grabbarna skrev 2008-06-18 12:55:05 följande:
    jag säger bara stolthet och fördom i bbc 6 timmars version underbar helt enkelt underbar!
    JAAAAA!!! Colin Firth är FANTASTISK!!! Och ni vet att de blev kära på riktigt också va? Fast de spack men ändå! Den är SÅÅ bra!
    O så Sex and the City! SÅ bra!

Sen älskar jag "Stränder" och "Blommor av stål" (snacka om galet bröllop :) )men de är mer om vänskap. Tror dock inte det finsn några filmer jag grinat mer till än dom.

Och sist men inte mins - "Vår kvinna i Berlin" (Shining Through). Slutscenen i den är GALET bra! Michael Douglas och mellanie Griffith av alla faktiskt. Sen den!
Svar på tråden Bra kärleksfilm efterlyses!