Färg på skor till guldig klänning??
Vilken färg ska jag ha på skorna till min guldiga klänning (bild finns i gallerit)??
Svart går ju bort men annars....
Någon som har något bra tips?
Vilken färg ska jag ha på skorna till min guldiga klänning (bild finns i gallerit)??
Svart går ju bort men annars....
Någon som har något bra tips?
Guld, brons, bruna, gula, rosa, gröna. Allt beror ju på vad du har för färger själv. Och vad ska du ha för bukett. T ex skulle skorna kunna gå igen i buketten.
jag har bild på guldiga skor i mitt galleri, vet inte var du får tag på dem, men märket är Diba. kostade 750 kr och är underbart sköna och riktigt fina!!
Tack för era svar! Kommer nog ha en bukett med vita blommor, så då kanske vita eller guldiga borde funka??
Swordfish: Väldigt snygga skor! Såna hade jag velat ha.. Var har du köpt dina?
Jag hade valt vita eller svarta skor eftersom det kanske kan bli lite för mycket guld annars...Här är tips åp några sidor som har fina skor=) Lycka till i letandet..Glad midsommar!
www.brandos.se/
www.have2have.se/
Vad tror ni andra brudar? Kan jag ha vita skor till min guldiga klänning (Bild finns i mitt galleri)?
Jag provade med svarta och det var inte snyggt!
Guldskor kan bli svårt att matcha så att det blir snyggt eftersom det finns många olika nyanser av guld, speciellt som klänningen är "matt" eftersom den är i siden (jag har en likadan i lila =) )
Har du provat grått? Kan bli snyggt till eftersom det inte blir lika skarpt som svart.
Jag hade skippat vita skor och guldiga. Jag hade valt en färg som sticker ut tex mörkt siden blå.
Jag hade valt vita skor, vit brudbukett och vita pärlörhängen! Tror att det skulle vara skitsnyggt! Enkla fast lite finare ballerinor t.ex.! Blombuketten skulle också kunna ha lite guldiga detaljer i sig, vita blommor med guldiga pärlor t.ex. Eller varför inte guldiga blommor (typ brons) med vita pärlor i? Eller kanske både ock- blommor både i vitt och guld?? Din sminkning borde också gå i guld! (älskar guld - märks det hihi)
Jag hade valt vita skor, vit brudbukett och vita pärlörhängen! Tror att det skulle vara skitsnyggt! Enkla fast lite finare ballerinor t.ex.! Blombuketten skulle också kunna ha lite guldiga detaljer i sig, vita blommor med guldiga pärlor t.ex. Eller varför inte guldiga blommor (typ brons) med vita pärlor i? Eller kanske både ock- blommor både i vitt och guld?? Din sminkning borde också gå i guld! (älskar guld - märks det hihi)
Lavendelblomma skrev 2008-06-23 22:49:37 följande:
Absolut! Om de andra detaljerna är vita så ska absolut skorna vara det också. Och vita skor på bröllopsdagen - det e väl perfekt! Det finns "guldliknande" blommor, kollade det själv när jag tänkte mig att min bukett skulle vara guldig. Finns t.ex. ngn ros som gländer lite guldaktigt, även andra blommor har den nyansen. OM du inte skulle hitta guldblommor, så kanske du kan lägga till ngn gulddetalj ändå, som t.ex. att blommorna har ett tjock thaiguldsidenband knutna runt sig (ska jag ha!)eller som sagt, pärlor. Hängande pärlörhängen lät skitsnyggt!