Inlägg från: Lavendelblomma |Visa alla inlägg
  • Lavendelblomma

Färg på skor till guldig klänning??

Jag hade valt vita skor, vit brudbukett och vita pärlörhängen! Tror att det skulle vara skitsnyggt! Enkla fast lite finare ballerinor t.ex.! Blombuketten skulle också kunna ha lite guldiga detaljer i sig, vita blommor med guldiga pärlor t.ex. Eller varför inte guldiga blommor (typ brons) med vita pärlor i? Eller kanske både ock- blommor både i vitt och guld?? Din sminkning borde också gå i guld! (älskar guld - märks det hihi)

• Lavendelblomma

Jag hade valt vita skor, vit brudbukett och vita pärlörhängen! Tror att det skulle vara skitsnyggt! Enkla fast lite finare ballerinor t.ex.! Blombuketten skulle också kunna ha lite guldiga detaljer i sig, vita blommor med guldiga pärlor t.ex. Eller varför inte guldiga blommor (typ brons) med vita pärlor i? Eller kanske både ock- blommor både i vitt och guld?? Din sminkning borde också gå i guld! (älskar guld - märks det hihi)

• Lavendelblomma

Absolut! Om de andra detaljerna är vita så ska absolut skorna vara det också. Och vita skor på bröllopsdagen - det e väl perfekt! Det finns "guldliknande" blommor, kollade det själv när jag tänkte mig att min bukett skulle vara guldig. Finns t.ex. ngn ros som gländer lite guldaktigt, även andra blommor har den nyansen. OM du inte skulle hitta guldblommor, så kanske du kan lägga till ngn gulddetalj ändå, som t.ex. att blommorna har ett tjock thaiguldsidenband knutna runt sig (ska jag ha!)eller som sagt, pärlor. Hängande pärlörhängen lät skitsnyggt!

pollie skrev 2008-06-24 07:43:01 följande:
    Lavendelblomma skrev 2008-06-23 22:49:37 följande:
    Tack för ditt svar!! Roligt med en till som gillar guld... Jag ska ha vita hängande pärlörhängen och vita blommor. Jag har inte riktigt tänkt på att det guldiga kan gå igen även i blommorna, men det är ju en jättebra idé! Förresten, det finns alltså guldiga blommor?? Det blir vita skor, tror det blir bäst i och med att andra detaljer är vita!
Svar på tråden Färg på skor till guldig klänning??