Inlägg från: AnnaochHenrik |Visa alla inlägg
  • AnnaochHenrik

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Den gamla tråden stängdes inatt (går 3 månader så fort?) så jag tar mig friheten att starta del 4. I den här tråden går vi i mål, tjejer!

Vi som blir gifta 080823:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Ninnabell 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Brud 080823 15:30 Karlskrona
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Ingarö08 16:00, Ingarö
    Voilen 16:30 Edsbyn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 06:24
    jagskallgiftamig 14:30 Allerum (Helsingborg)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:20
    tyradonna 14:00 Malmö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-22 14:16
    Boxerbruden 15:00 Alsike

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-03 21:42
    cesseny 13:00 Strängnäs

• Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
  • AnnaochHenrik

Ja, som ni ser missade vi att länka till en ny tråd innan den andra stängdes, hoppas alla hittar hit nu!

För oss står det helt totalt stilla just nu, vi har så himla mycket annat som händer omkring oss just nu att bröllopet känns avlägset. Hoppas få lite mer ork om ett par veckor (snart börjar det ju bli bråttom för tusan)!

• AnnaochHenrik

Hade ni en trevlig midsommar, tjejer?
    Vi hade det väldigt trevligt med goda vänner
    Idag ska vi städa lägenheten och sen faktiskt sätta oss ned och diskutera vad vi har kvar att fixa, hur vi ligger till budgetmässigt och så. Nu vill karlsloken ha mer insyn och vill hjälpa till lite mer, sent skall syndaren vakna

• AnnaochHenrik

Imorgon går vår O.S.A-tid ut. Och oj vad dåliga folk är på att svara. Har fått svar från de flesta, men det saknas fortfarande en hel hög. Förhoppningsvis är det en del som hör av sig idag eller imorgon, men sen blir det till att ringa runt. Irriterande tycker jag. Hur jobbigt är det att skicka iväg ett mail (har bland annat det som O.S.A-alternativ) och säga "tack för inbjudan, men vi kan tyvärr inte komma"? Nästan ännu värre är de kompisar som antagligen tar för givet att jag ska förstå att de kommer....

• AnnaochHenrik

2 månader kvar idag, tjejer!
    det ni. det närmar sig! :-d

• AnnaochHenrik

Haha, vilken konstig smiley det blev på slutet!

• AnnaochHenrik
    jagskallgiftamig skrev 2008-06-26 11:51:42 följande:
    AnnaochHenrik:Vill också stå med där uppe *pekar uppåt*Vi gifter oss kl. 14:30 i Allerums kyrka utanför Helsingborg.
    Det går inte att uppdatera i själva listan tyvärr, men jag la till dig som en tilläggskommentar
  • AnnaochHenrik

Idag har vi sagt att vi ska börja lite smått med bordsplacering, det känns kul faktiskt!
    Återkommer säkert kring lunchtid när jag sliter mitt hår men just nu känns det kul

• AnnaochHenrik

Länge sen jag skrev något här nu, det är fullt upp!
    Vi gjorde klart bordsplaceringen i helgen, vi lyckades placera ut 85 personer så att det känns oväntat bra, trodde det skulle vara svårare... Har mailat lite med ett bageri om tårtan, och mammsen har manglat alla lakan som vi ska ha till dukar. Det närmar sig äntligen!

LLJÖ: Jösses, vad roligt att ni funderar på "A perfect day"! Den ska vår solist också framföra, den är ju hur fin som helst. Har aldrig hört om någon annan som ska ha den på bröllop

• AnnaochHenrik

Jahaja... Det ska inte gå lätt inte. Ringde frisören igår för att kolla vilken tid vi ska boka (vi bokade bara dag, inte tid när jag ringde). De har dubbelbokat så nu står jag utan både frisör och sminkör med sju veckor kvar till bröllopet! Igår när jag fick beskedet var jag mest gråtfärdig, nu är jag mest trött, det hade ju varit klart mycket trevligare att få reda på det här i februari eller nåt, inte nu när alla går på semester och redan är fullbokade. PANIK!!!
    (Upprepar tyst för mig själv: Det viktigaste är att vi blir gifta, allt annat ordnar sig, det viktigaste är att vi blir gifta, allt annat ordnar sig, det viktigaste...)

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D