• C123

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

vad bra att du länkade hit!!

• C123

tack detsamma! Glad midsommar!

• C123

oj vad ni har koll på läget
    Här har jag kvar massor!! Som blommor, meny, serveringspersonal, städning osv osv. HJälp!
    Har iallafall fått hem min klänning idag, så jag känner mig väldigt duktig. Har ingen bil utan åkte tåg och hej o hå i en timme...skönt att vara klar med det. Ångrar dock att jag inte frågade om personalen kunde ta en bild så att min tärna såg hur jag såg ut i klänningen...man kan ju inte vara bra på allt

• C123

är det någon som vet bra verktyg när man gör bordsplacering? Jag tycker den här på BT inte funkar så bra, hakar upp sig och man måste gå tillbaka flera steg om man ska göra ändringar. Irriterande! Vi har sista OSA idag och kommer börja på placeringen nu i veckan, fortfarande flera som inte svarat...

• C123

Miss Blue skrev 2008-07-01 13:31:01 följande:

brollopsguiden.seJag har blivit medlem där enbart för deras bordplaceringsverktyg som är 7 ggr bättre än BT´s....
    tack för tipset!!
  • C123
    AnnaochHenrik skrev 2008-07-05 10:04:20 följande:
    Jahaja... Det ska inte gå lätt inte. Ringde frisören igår för att kolla vilken tid vi ska boka (vi bokade bara dag, inte tid när jag ringde). De har dubbelbokat så nu står jag utan både frisör och sminkör med sju veckor kvar till bröllopet! Igår när jag fick beskedet var jag mest gråtfärdig, nu är jag mest trött, det hade ju varit klart mycket trevligare att få reda på det här i februari eller nåt, inte nu när alla går på semester och redan är fullbokade. PANIK!!!(Upprepar tyst för mig själv: Det viktigaste är att vi blir gifta, allt annat ordnar sig, det viktigaste är att vi blir gifta, allt annat ordnar sig, det viktigaste...)
    nej fy vad hemskt! Stackare..hoppas du hittar en ny frisör snart! När jag ringde och kollade med min frisör om även min tärna kunde få tid samtidigt var det nära att det blev fel...dom sa att allt ordnar sig, fick bara sätta in lite extrapersonal eftersom det är semestertider...men vad jag svettades!! Fick sätta hushållspapper i armhålorna när jag pratade med dem. Jag hade tur eftersom det ordnade sig, vi ändrade bara klockslaget från 11.00 till 09.00.
    Hoppas verkligen du hittar någon ny!!! Annars kanske du känner någon professionell person som kan göra hår och make hemma hos dig?? Håller tummarna för dig.
  • C123

vi har precis börjat med bordsplaceringen, och det är extrem svårt! Jag vet ju hur man placerar traditionellt sätt vid honnörsbordet, men sen då?? Jättesvårt!! Har ni andra börjat på bordsplaceringen?

• C123

jag ska ordna med brudbukett idag...antar att ni alla redan hunnit det? Tänkte fråga vad rimliga priser är för en bukett, jag tycker den här var väldigt fin
    www.blomsterstudion.se/admin/images/Brudbukett1.jpg

Får se vad det blir...sen ska ju min tärna ha en bukett också
    Vad gick era buketter på? Om ni har ordnat redan.

• C123

Miss Blue skrev 2008-07-09 11:20:58 följande:

Den var jättefin!Jag ska ha den som finns vid mitt nick, finns en större bild i galleriet oxå. Den kostar 1250kr och ska vara i hållare. Cremefärgade Vendelarosor samt ljusrosa Heavenrosor ca 24st, hjärtan på snöre + att jag har lagt till nålar med kristaller som ska sitta lite här och där i buketten och blinga lite
    Vilken fin bukett! Jag tänker att när det är lite högre pris så bör den ju hålla länge också Snyggt med kristaller i
  • C123
    nicolina2008 skrev 2008-07-09 11:29:16 följande:
    Min kommer kosta 900:- och jag kommer ha rosa och limefärgade rosor i en "boll" i hållare.
    åh får jag fråga vart du vände dig när du skulle ordna den? Såg att du gifter dig i stockholms län...letar efter bra florister, det var ju ett bra pris också!!
Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D