080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
vad bra att du länkade hit!!
vad bra att du länkade hit!!
tack detsamma! Glad midsommar!
oj vad ni har koll på läget
Här har jag kvar massor!! Som blommor, meny, serveringspersonal, städning osv osv. HJälp!
Har iallafall fått hem min klänning idag, så jag känner mig väldigt duktig. Har ingen bil utan åkte tåg och hej o hå i en timme...skönt att vara klar med det. Ångrar dock att jag inte frågade om personalen kunde ta en bild så att min tärna såg hur jag såg ut i klänningen...man kan ju inte vara bra på allt
är det någon som vet bra verktyg när man gör bordsplacering? Jag tycker den här på BT inte funkar så bra, hakar upp sig och man måste gå tillbaka flera steg om man ska göra ändringar. Irriterande! Vi har sista OSA idag och kommer börja på placeringen nu i veckan, fortfarande flera som inte svarat...
Miss Blue skrev 2008-07-01 13:31:01 följande:
vi har precis börjat med bordsplaceringen, och det är extrem svårt! Jag vet ju hur man placerar traditionellt sätt vid honnörsbordet, men sen då?? Jättesvårt!! Har ni andra börjat på bordsplaceringen?
jag ska ordna med brudbukett idag...antar att ni alla redan hunnit det? Tänkte fråga vad rimliga priser är för en bukett, jag tycker den här var väldigt fin
www.blomsterstudion.se/admin/images/Brudbukett1.jpg
Får se vad det blir...sen ska ju min tärna ha en bukett också
Vad gick era buketter på? Om ni har ordnat redan.
Miss Blue skrev 2008-07-09 11:20:58 följande: