Inlägg från: Ingarö08 |Visa alla inlägg
  • Ingarö08

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

hej hej...länge sedan jag skrev ngt Vi har precis fått ut inbjudningarna med sista OSA 15/7 så nu kan vi snart göra klart bordsplacering och festprogram. Har pratat med prästen (en kvinnlig) och vi ska träffas 17/8. Hoppas det inte är "för sent"... Har i stort sett vigselprogram klart. Ska bara sätta lite design på det och översätta vissa delar till engelska då det kommer engelska gäster.
    Maten är "prellad" - ska smakas av i sommar. Frissan bokad och har redan träffat honom, bukett bokad med florist, tårta bokad, Sambon ska fixa boende bröllopsnatten (skulle inte förvåna mig om han glömmer det och vi står där mitt i natten ), klänningen klar - ska hämtas i juli, sömmeska bokad, skor köpta, väska fixad...

Säkert tusen småsaker kvar som jag glömt men jag tror jag har koll på läget...

• Ingarö08

tackar för den påminnelsen...om rispåsar! och bordsplaceringstavlan...

Miss Blue skrev 2008-06-26 14:19:31 följande:

Hej hej!Ja vad har vi kvar...inköp av alkohol samt snacks & vatten & läsksonens kläderfixa till riskorgen lite+ fylla rispåsarnafixa bordplaceringstavlanskriva ut festprogrammet fixa vigselprogrammetsamtal med prästenträff med kantorntoakorgar?????byta klack på mina skor (det sitter plastklack på och den är snorhal)tårtans smak och utseendeputsning utav våra förlovningsringar samt gravyr i M2B´sgodis till gästfavoursTjae jag tror det är nåt mer men jag kommer inte på det, det känns som mycket är klart!
  • Ingarö08

Shit vad spännande! Själv väntar jag på min... Och jag tror att det blir en veckodag för denna helg så är min syster på bröllop och veckan efter är en utav tärnorna på bröllop (och jag vet att hon är med och planerar min hippa) och veckan efter det är vi bortresta så jag går här och funderar
    Min pappa undrade om jag ville fika (??!! det har vi aldrig gjort) på fredag eftermiddag, hehe! Kan kanske vara ngt då

Sambon fick sin hippa i helgen... kidnappad i fredags och hemma i söndags. De hade haft det supertrevligt men det började att han fick ta på sig latexkjol och topp och rosa boa runt halsen. Så skulle han ta sig mot pridefestivalen. Men det var tydligen inte så uppskattat med svensexor där ---

C123 skrev 2008-08-06 11:24:27 följande:
    jag ska få min hippa idag!!! Såå spännande. Igår lämnade min kille över en jättelång lista med saker som jag skulle packa. Det stod på lappen att dom kan komma när som helst!! Och idag ska jag tydligen vara klar att gå innan tolv!! Vet ingenting, jättenervöst och spännande!!
  • Ingarö08

Hofsan - verkligen jättefin sminkning! Tycker inte du ska göra ngt mer

Själv gjorde jag provsminkning i förrgår. Men jag tycker hon sminkade mig i för varma färger (brons rouge tex) och jag vill ha mer kalla. Men det kommer nog bli bra. Vi var muntligen överrens.

• Ingarö08

Först Grattis alla!!! Även om jag inte skrivit så mycket i denna tråd har jag följt den dagligen

Jag håller med... vad ska man göra nu

AnnaochHenrik skrev 2008-09-09 19:08:39 följande:
    Där får jag verkligen hålla med dig!Det är det enda som känns lite snopet, att allt är klart nu liksom... Även om det är ohyggligt skönt att det är avklarat egentligen
Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D