Inlägg från: Hofsan |Visa alla inlägg
  • Hofsan

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Halloj! Im back.
    Igår blev jag hippad! Helt super var det.
    Började med att jag stod i sovrummet här hemma och skulle klä på mig och så kollade jag ut i trädgården och då går det någon i en ful morgonrock vid vår damm och lyfter på stenarna! Jag skriker till Daniel att det går nån i trädgården!
    Personen kommer närmare och har en jätte ugly mask på sig huuuu.
    Då började jag fatta att det nog var min möhippa och ett par sekunder senare så stormade 10 vänner in.
    Det blev givetvis på med fula kläder, jätte stora lösögonfransar osv.
    Vi åt en lunch(pajer mm som tjejerna hade ordnat)
    Sedan bar det av i en barnsits på cykel! till chokladprovning där jag bor och vidare in till Malmö där vi sjöng in en skiva(jättekul jag gillar att sjunga)och så varvade vi ner i en park med fika, spelade laserdoom, brottades i sumodräkter(som vi garvade!)
    Hade lite dusch o relax innan det var dags för ny utstyrsel. Fick en skylt runt halsen där det stod att jag skulle köpa kyssar(gud tänkte jag, jag som hatar sådant!) men jag fick ju göra dem till lags så det blev en del slantar iallafall
    Kvällen avslutades med god middag och goda drinkar!

• Hofsan

Hehe ja det var en kul dag. Jag väntar med spänning på att få se filmen och höra skivan jag sjöng in

LLJÖ: Jag ska ha precis tvärtemot. En hårt bunden rund bolle med långa själkar, sidenband runt, med bara rosor, silvertråd och 2 orchideer. Finns bild i mitt galleri.

• Hofsan

Ja det var jätteskoj. Kärleken är evig med Lena Ph blev det här
    Jag svepte 1 grogg och ett glas vin först annars hade det nog aldrig gått vägen

• Hofsan

Ja jag har 3 veckor innan och 1 vecka efter då vi åker till Mallis för att bada o sola lite. Den "riktiga" bröllopsresan till Thailand är inte förrän 21 januari.

Nu börjar jag verkligen få spel på våra s.k vänner! Vi hade osa den 23 juni och alla har svarat.
    På möhippan var det en kompis som frågade vem hon skulle sitta med och jag sa Louise som du känner sitter snett mitt emot dig.
    Då säger hon - Jamen hon skulle ju inte komma väl? Öhhhh nähä säger jag då de har ju anmält att de kommer.
    Jag ringer till Louise och undrar vad som står på8vi har ju beställt maten o allt av kocken, bordsplaceringen är(var)så gott som klar.
    Hon svarar att hon inte vet om hon ska jobba nu helt plötsligt! Då svarade jag att då får hon komma isåfall till dansen eller nåt för jag tänker inte krångla med bordsplaceringen hit o dit. Jaha säger hon då och sedan avslutade vi samtalet.
    Jag blir galen!!!

• Hofsan

Ja det är det jag retade upp mig på mest, att höra det från andra och inte från hene själv grrrrr! Det e som sagt nu ens "riktiga" vänner kommer fram...
  • Hofsan
    Snuttrik skrev 2008-07-11 11:03:40 följande:
    Hej på er tjejer,jag gifter mig och 23:e augusti och har en lite fråga ang. kontakt med kantorn. Har ni redan pratat med er kantor om psalmer, solosånger mm? När är det lagom att göra det tycker ni? Jag tycker det känns lite som i tidigaste laget nu, ännu men jag har kanske fel...
    Jag har pratat med vår kantor igår och eftersom vi inte ska ha deN vanliga Mendelhson osv så var det inte säkert att han kunde spela det vi ville ha(hmmm han kan väl läsa noter?) så jag skickade noterna till honom igår så att han kunde kolla på dem. Hoppas han kan spela det. Vi ska ha Forest gump theme in, solosångerna blir Everything I do-Bryan Adams, För alltid-Sara Löfgren och Änglagård ut.
  • Hofsan
    LLJÖ skrev 2008-07-11 15:01:53 följande:
    Vädret! Att det ska ösregna och vara storm. Vi ska ju vara ute i tält som visserligen tål rätt mycket men tänkt om det är riktigt pissväder! Då blir det kallt och trist.
    Usch ja det har jag också världens noja för.
  • Hofsan

Då var jag inte ensam om att inte fatta det

• Hofsan

Brud 080823 skrev 2008-07-16 00:01:10 följande:

ninnabellkaffe brukar varken hålla sig varmt eller smaka gott efter 10 timmar i termos. Bara så att du tänker på det.
    Usch nä håller med.
  • Hofsan

Håller på att skriva ut festprogrammet nu. 250 A4 är inte världens roligaste sak att skriva ut pust...

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D