Inlägg från: nicolina2008 |Visa alla inlägg
  • nicolina2008

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Vi tar semester 2 veckor innan och 1 vecka efter. Vi ska åka till London veckan efter bröllopet och sen åker lite längre senare i år!

• nicolina2008

Hofsan:
    Herregud, att inte folk fattar!! Blir så arg när jag hör sådan.

• nicolina2008

Åhh, jag provad min klänning igår och den är så vacker!! De måste sys in lite så jag får vänta lite tills jag får hem den. Passade på att köpa underkläder också så nu är det fixat.

Vi har också möte med vår präst idag så igår att vi och valde palmer. Vad frågar ni er präst för frågor?

• nicolina2008

Min kommer kosta 900:- och jag kommer ha rosa och limefärgade rosor i en "boll" i hållare.

• nicolina2008

C123 skrev 2008-07-09 12:12:50 följande:

åh får jag fråga vart du vände dig när du skulle ordna den? Såg att du gifter dig i stockholms län...letar efter bra florister, det var ju ett bra pris också!!
    Har skrivit i din Gästbok!
  • nicolina2008

Nej, vad jobbigt. Håller tummarna hårt!
    Vi har en bortsprungen katt som inte syns till sen i fredags förra veckan och det börjar kännas lite som om hon inte kommer tillbaka.

• nicolina2008

I fredags friade äntligen m2b! Ja, jag vet, lite sent. Men saken är den att ända sedan vi började prata om att gifta oss och när vi bestämde att vi skulle göra det har har han sakt att han ska fria men har aldrig hittat "rätta" tillfället. Då vi nyss har köpt hus, ett nybygge med inflytt efter jul tog han med mig dit och friade på vår framtida tomt, på vår 3 års-förlovingsdag. Jag svarde JA, såklart!

Ha en underbar dag!

• nicolina2008

C123 skrev 2008-07-13 16:56:13 följande:

Men friade han nu, efter att ni börjat planera bröllopet, ni är väl mitt i planerna? Och det blir den 23 augusti? Jag förstår inte riktigt, förlåt om jag är lite seg.
    Beslutet om att vi skulle gifta oss gjorde vi tillsammans. Kanske va otydlig men Ja vi är nästan klara med allt och frieriet kom som sagt lite sent och var mer som en rolig grej då han ändå ville göra det på "riktigt". Hoppas ni förstog nu!
  • nicolina2008

Tack Anna! Hann inte ditt inlägg! Men så va det för oss med ungefär!

• nicolina2008

Var fixade du den t-shirten, Miss Blus?

Vi kommer nog inte ge någon morrongåva. Vi läger pengarna på resan istället.

Ska nog ta och ringa den som fixar med m2b svensexa och kolla datum med honom, har inte hört så mycket om det. Men dagen innnan är BIG NONO!

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D