080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
Men du kan vänta med att skriva ut gästpresentationen och bordsplaceringen precis dagarna innan bröllopet.
Men du kan vänta med att skriva ut gästpresentationen och bordsplaceringen precis dagarna innan bröllopet.
Jag vill också skriva ut mina vigselprogram men jag vet fortfarande inte om kantorn kan spela de låtarna vi vill ha suck.
Åhh sån limo hoppas jag att vi också ska få åka. Det är mina föräldrar och bestmannen som ordnat det som vi har ingen aning vad vi ska åka men jag har som sagt haft mina önskemål om en limo från Elite i Malmö.
Visst är det härligt med vädret! Synd att jag sitter på jobbet nu bara Längtar till stranden. Hoppas det e fint på måndag när jag e ledig.
Min m2b är får sin svensexa idag, jag undrar vad de gör nu
Hon skulle visst ha baddräkt på sig när de skulle åka vattenskidor stackarn
Han ska det stå...
Jag har lite strul i min planering. Solisten svarar inte eller ringer inte tillbaka, kantorn vill inte spela den ingångsmusik vi vill ha och så vill han öva med solisten men hon svarar ju inte som sagt och kantorn ska på semester och kommer tillbaka den 17! suck...Klänningen e för liten i ryggen för jag har lagt på mig lite nu med all grilling var o varannan dag så den måste tas ut.
Ska på provuppsättning i morgon. Ska bli kul.
Usch jag har hela tiden så konstiga drömmar om nätterna.
Inatt drömde jag att vi hade vi bröllopsfesten hemma hos mina föräldrar och snittarna bestod av ett jättestor fiskblock som pappa hade gjort typ en enda stor torskfilé?!
Maten hade gästerna tagit med själva och det var bara hälften av gästerna som dök upp. Gaaaaa jag blir galen av dessa drömmar.
Jag har allvarligt talat börjat att fundera på att byta fotograf. Helt sjukt, jag vet, så dags att komma på det nu
Jag har hittat en vars bilder och upplägg passar oss bättre, det e bara det att hon e mycket dyrare(hade dock 30 % rabatt nu under augusti)och det ingick inte lika mycket som den vi har bokat.
Måste bestämma mig idag.
Idag har vi super här nere. Ska ut i bikinin nu!