Inlägg från: Brud 080823 |Visa alla inlägg
  • Brud 080823

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

På min m2b svensexa kommer enbart hans vänner som är bjudna på bröllopet. Tycker det är helt ok,de på min sida umgås han inte med alls.
    hade hoppats på en möhippa idag,men inte. Så nu blir det förmodligen den 9/8 för det är den ända lördagen som jag är ledig innan bröllopet.
    Lite tråkigt att veta dag...tror inte det är möjligt för dem att byta i mitt jobbschema de två närmaste lördagarna. Nästa lördag jobbar jag till 02, vem vill ta den år mig...och helgen efter det jobbar jag både lör och sön.

• Brud 080823

Någon här som vet hur man ska vika näsduken till kavajen?

• Brud 080823

Ja,och vi firar 2års förlovningsdag!

• Brud 080823

Jag har inte fått min klänning ännu,blir tokig! Den skulle lev ca den 18/7,vilket jag tycker har varit tidigare i veckan.
    Får väl vänta tills i morgon och hoppas att de ringer från butiken och säger "den har kommit"!!

• Brud 080823

Idag har min klänning kommit! tror ni att det var rätt...nej! Jag skulle ha den i ivory med gröna detaljer som följer längs hela ryggen och grön snörning, nu kom den gjord helt i ivory
    Blir både arg och ledsen! Beställde den i April och det har strulat med leverans och nu när den väl kommer så är det fel!
    Beställ aldrig något ifrån Alexia Designe!! Helt oseriöst företag!
    Jag får ta den som den är,de hinner ju inte skicka en ny och jag känner inte att jag varken har tid och lust att flänga runt och leta efter någon annan. Det är ju bara en klänning....typ det viktigaste!!! efter att m2b säger Ja..fast maten är faktiskt lika viktig som klänningen att den är god.

• Brud 080823

Skulle var för jag är inte ett dugg glad!

• Brud 080823

Nej,jag får nog ingen som helst rabatt Eftersom de gick med på att returnera den men att jag då skulle få köpa klänning någon annan stans då de inte skulle hinna lev en korrekt på 3veckor.
    LLJÖ jag hade varit riktigt orolig om jag var du! Och de är tydligen väldigt svåra att få kontakt med.

AnnaochHenrik skrev 2008-07-26 07:14:36 följande:
    Igår gjorde jag min sista arbetsdag någonsin på ett jobb jag inte direkt avgudar (ska fokusera mig enart på pluggandet till hösten, tar examen till jul). En ljuvlig eftermiddag spenderade jag och sambon med ett par goda vänner med glass, bad och stekande sol på Tylösand, kvällen avnjöts i svärföräldrarnas trädgård med grillat... Och idag ska jag, sambon och syrran till Göteborg och titta på Maiden. Och just det, DET ÄR FYRA VECKOR KVAR TILL BRÖLLOPET IDAG och vädret ska dessutom vara kalas de närmaste dagarna...Jag är på ruggigt bra humör med andra ord
  • Brud 080823

LLJÖ vad skönt hoppas det är rätt klänningar nu.
    Har provat min idag,den var jätteskrynklig..någar tips hur man får den slät om man inte har en Tobi?
    Sen var det väl lite missar med brodyren och pärlorna men det syns ju inte på håll.
    Så i stora hela så är jag nöjd,kände mig riktigt fin

• Brud 080823

Har bara lite foto som ska in i festprogrammet men för övrigt är det klart för utskrift.
    Så det måste vi sätta oss med rätt omgående,det tar ju lite tid och vika allt och binda ihop.
    Annars är allt klart,ska träffa TM på måndag och prata igenom allt. Sen är det hårklippning och färgning den 11,ansiktsbehandling den 12, pendikyr den 19,manikyr den 21 så det blir mycket just kring det den nämsta tiden. men det är ju bara skönt att bli ompysslad
    Ska till fetslokalen och reka lite med porslin och borden.

• Brud 080823

Idag kommer hans kompisar och väcker min m2b! är så nyfiken på hans reaktion! Vill så gärna ringa och höra men nej..jag ska låta bli! Hoppas mitt hjärta får en rolig dag!

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D