Inlägg från: Brud 080823 |Visa alla inlägg
  • Brud 080823

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Skrev ni ut något i färg? Gjorde ni det på båda sidorna av A4 at? Hur blev det isf?
    Bröllop 2008 skrev 2008-08-12 14:19:13 följande:

Hoppas du kryar på dig till nästa helg!! Vi vill inte vara sjuka7förskylda den helgen Idag är sista dagen jag jobbar sen är det 5 veckor semester!! Vi skrev ut våra festhäften och vigselprogram igår, de blev jätte fina!! Om det är folk som avbokar nu så får det vara. Deras namn kommer vara med i häftet.Nu ska jag iväg och fäga hårtet sista gången innan bröllopet!
  • Brud 080823

Håller med de övriga,markera ögonen lite mer och ta upp det rosa. Håret uppsatt!

• Brud 080823

Inte alls fint väder i Karlskrona på lördag. Det såg bra ut i måndags men nu är det regnmoln under hela dagen Usch vad tråkigt!

• Brud 080823

Ja,lycka till alla brudar! Vi kan väl höras här inne efter bröllopet så vi får dela med oss av vår underbara dag!

• Brud 080823

När plockar ni bort erat namn ifrån dörren?

• Brud 080823

Trött som en gnu! Somnade vid kvart i två Inte pga av att jag var nervös, utan det bara blev så sent..det skulle strykas och duscha osv.
    Regnet hänger i luften, så det är grått och trist. Tråkigt!
    Ha en toppendag idag iaf! Det känns helt underbart!
    Kram

• Brud 080823

Grattis till alla brudar! Nu är vi fruar! Svårt att fatta Kom hem vid kvart i fyra..tyvärr fick vi hjälpa till och städa upp i lokalen för städfirman som skulle komma idag på fm skulle bara dammsuga och moppa. Då måste bord och allt annat vara diskat och uppställt. Var sedan vid festlokalen vid kvart i elva idag och hämtade alla grejor, öl,cider,vin och sprit i mängder som blev över...vi skulle kunna ha en lika dan fest igen.. Så nu blir det till att sälja av lite för vi får inte plats med det Även all dekoration,tårtställning mm skulle ju hämtas...

Dagen i sig var regnig från morgon till kväll, men helt underbar. Allt klaffade! Maten var god, gästerna trivdes och vår toastmadame var så duktig!
    Vi var jättevackra enligt alla
    Korten som fotografen tog blir nog alldeles för bra! Så det blir nog svårt att välja. det var superkul att fotas!
    eftersom vi skulle fotas innan vigseln så gjorde vi så att min man fick se mig för första gången när fotografen kunna ta kort på ögonblicket. Det var underbart!

Ja, nu var det över..lite tråkigt men skönt också. Imorgon drar vi iväg en natt på spa då vi sov hemma inatt. Det ska bli såå skönt att krympa ner i bubbelpoolen!
    h
    ha det nu jättebra alla brudar och lycka till med era äktenskap och var rädda om varandra. Som många skrev i vår gästbok: lev dagen som om det var den sista!
    KRAM!!

• Brud 080823

Hej på er!

En liten undran, har ni fått personbeviset och körkortspapprerna?

• Brud 080823

Jag plussade för två dagar sen!!! Så roligt! Alltså var jag med största sannelighet gravid när vi gifte oss Tror att jag är mellan v 6-10. Vi hade tänkt att vänta och börja försöka efter resan i december. Men vi behövde visst inte ens försöka trodde inte att jag skulle bli gravid två månader efter att slutat äta piller efter 13 år knaprande. Men roligt är det iaf, hoppas ynglet håller sig där inne bara

Bra att det inte bara är jag som väntar på personbeviset. Ringde i veckan till dem och det skulle nog komma i veckan, sen får man ringa och beställa personbevis till de olika ändamålen. är det inte samma för allt?? Konstigt...

• Brud 080823

Nu ligger några bilder i mitt galleri!

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D