Inlägg från: Soon2beW |Visa alla inlägg
  • Soon2beW

Augustilistan del 5

Det var inte igår jag var här inne...skolan har tagit mycket tid nu i slutet. Men nu kan jag börja fokusera på bröllopet igen....och alla er. : )

Det mesta är klart, men börjar bli nervös för OSA är den 1 juli och det är massor som inte hört av sig ännu. Konstigt, tycker jag!
    Hur gör ni med toastamsters, ger ni dom någon gåva? Vi har betalt tärnornas och bestmans kläder så det blir deras, men det känns även som man får ge toastmasterna något.Eller?

• Soon2beW

Hmmm, instämmer med nästan allt n skrivit. Semestern har precis börjat och regn och blåst är vad vädret erbjuder. Sen är man så trött att man inte okar ta tag i dammsugaren eller någon annan städateralj för att få hemmet att se fräscht ut. Ungarna vill vara uppe länge för nu har de ju oxå semester från dagis, men lika tidigt vaknar dom för de.
    Egen tid till bröllopsfix och annat hopar sig och jag börjar bli smått desperat.

Har inte varit här inne på ett tag, då jag har en tendens att komma på nya bra ideer här som jag inte har tid eller pengar till. Sen har man ju jobbat oxå.
    Men det känns i varje fall skönt att höra att det inte bara är jag....som är allt just nu : - )

• Soon2beW

Det lät ju hur gott som helst. Har inte tänkt på det alls, får höra med hotelllet om de erbjuder något, eller om jag ska göra som du.

Vad har jag mer kvar att göra?
    Festprogramet......jobbigare än jag trodde
    Dj eller brända skivor?
    Morgon gåva till manen....suck
    Boka resan till Rom.
    Göra lista till när och kära
    Lista till fotografen

Hmmmm....det är säkert mer, men vill inte fortsätta tänka på det. Suck

Typiskt mig att vänta med allt in i det sista

bridesilly skrev 2008-08-05 21:56:16 följande:
    Idag har vi köpt verklig lyx till oss själva. Förra veckan köpte vi rosa champagne till hotellrummet och idag så köpte vi en låda med handgjorda praliner från lagott i supersöt ask me sidenband och grejer Mumma
Svar på tråden Augustilistan del 5