Inlägg från: Labolina07 |Visa alla inlägg
  • Labolina07

Augustilistan del 5

weeee hittade

• Labolina07

kul att se varför alla väljer det datumet!

En fråga... var hittar jag text & noter till "för kärlekens skull" och "du är allt"?
    noter har jag nog men bra att köpa från samma ställe...

• Labolina07

tack, men text? hmm får lyssna & skriva ner ha ha

• Labolina07

aha ska kolla igen

TACK!!!!!

• Labolina07

jizz: usch vad jobbigt! Kan inte ens tänka mig in i den situationen!!
    Visste han att han hade det?
    kram

• Labolina07

en fråga...
    vi betalade 1000 kr på tärnans klänning, ska vi ge present? Vi betalade inget till bestman, men har tänkt ge honom en + till toastmaster.

Hur ska ni göra?

• Labolina07

Tack alla Ja det kan ju vara en liten present

Hur har ni gjort till toastmastern? funderar på en klocka från calligraphen, med initialer på, så fin Kanske en vägskylt med.. någon som har köpt det?

• Labolina07

Miss Blue skrev 2008-06-26 08:35:01 följande:

Hm ja vi funderar oxå på om vi ska ge vårt toastmasterpar något....med vad?
    [/citat]

spa hade vi tänkt, men vi har ett par som är toastmaster, han kanske inte gillar sånt..
    Humlanhubbe skrev 2008-06-26 09:41:28 följande:
    [citat]
    Vår toastmadame får nog en delikatesskorg av ngt slag fylld med godsaker,det är hennes grej =) Eller så blir det ngn behandling på någon av ortens skönhetssalonger =)
    det var ju en grej!!!!
  • Labolina07
    bridesilly skrev 2008-06-26 12:14:50 följande:
    MÖHIPPA totalt oväntad sådanIgår efter min provsminkning och håruppsättning inför bröllopet gick jag hem för att göra mig iordning att gå ner till parken och ha överraskningsfirande av en arbetskamrat som har fyllt 60. Trodde jag. När vi kommer ner till parken får hon förvisso en hatt och en liten sjal för det passar när man har den åldern enligt mina jobbkompisar haha MEN sen kommer slöjan, jahapp jag anade ugglor i mossen när jag inte fick veta vad vi skulle göra när vi firar min väninna. En brudbukett fick jag också bestående av björkris, ballonger, jobbhandskar i vinyl och kondomer HAHA. Sen var det fotografering och presentöppning. Jag och min blivande fick lila skålar av alla på jobbet. Jättefina var domDå dukades kaffe och rabarberkaka fram som vi njöt i parken medans folk tittade så dom höll på att trilla av cykeln på mig i min golvlånga spanska slöja Hihihi. Sen var det dags för lite frågesport.När klockan närmade sig 18 så glider en STOOOOOR limousin upp vid sidan om parken.Oj ett brudpar kanske tänkte jag, NEJ chauffören kommer sakta gåendes med glas i handen med skumpa till MIG. Nästa steg var att promenera bort till denna fantastiska limmo och ställa sig även här för fotografering. Två av mina jobbkompisar karlar dök då upp, en på motorcykeln och en springades runt sjön. Dom två skulle fota oss vid limousinenVi satte och slöja och allt i bilen och åkte iväg.Mer skumpa hälldes upp i allas glas.Ut ur stan ?Vart ska vi? Jo limousinen åkte ändå bort till jönköping till piren där vi klev ur och gick till vårt bokade bord på en restaurang därSå mysigt. God mat,dryck och trevligt sällskap.Vi hade så roligt Vår söta chaufför var med så vi fick åka limousin tillbaka till nässjö igen där jag släpptes av senare på kvällen utanför mitt hus. Hade sms:at min karl så han skulle gå ut på gatan så han fick se nåtEn vit lincoln town car limousin!
    roligt!!!!
  • Labolina07

ja var är alla???

Jag har gjort provsminkning & håruppsättning & beslutat att byta frisör... usch

nu en sak... hur vet man att sminket håller hela tiden???

Svar på tråden Augustilistan del 5